"وصلت نور" 110 زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی برگزار شد

جشن ازدواج 110 زوج تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی در همایشی با عنوان "وصلت نور" امروز با حضور مسئولان در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، امروز ( 1 آبان ) در همایش"وصلت نور" که با حضور 110 زوج تحت حمایت کمیته امداد در سینما بهمن بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: زوجین در آغاز پیوند آسمانی خود باید سیره و زندگی حضرت علی(ع) و بانو فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند.


وی از اعطای یک میلیون تومان کمک هزینه ازدواج برای آغاز زندگی به جامعه تحت پوشش امداد خبر داد و گفت: تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج آسان و ترویج سنت حسنه و زیبای ازدواج از جمله اهداف برگزاری همایش وصلت نور است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری 2 هزار و 200 زوج تحت پوشش این نهاد راهی خانه بخت شده اند، یادآور شد: در همین راستا 500 سری جهیزیه به نوعروسان و 54 هدیه ازدواج به دامادهای تحت پوشش داده شده است.


وی خاطرنشان کرد: به زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد که تصمیم به ازدواج مجدد بگیرند نیز کمک هزینه ازدواج در قالب جهیزیه داده می شود.


رضوی گفت: ازدواج ساده و آسان از شعارهای کمیته امداد در تأمین جهیزیه و برگزاری مراسم و تداوم زندگی زوج‌های جوان است چرا که هرگونه تجمل‌گرایی زمینه سختی و دشواری ازدواج را فراهم می‌آورد.


پایان پیام/

کد خبر 186395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha