حمایت بیش از 11 هزار حامی از ایتام تحت حمایت خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: طی 6 ماهه سال جاری 11هزار و 777 نفر حامی، سرپرستی 3 هزار و 610 نفر یتیم در این استان را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد رضوی، مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی بر اهمیت یتیم و یتیم نوازی از دیدگاه قرآن کریم و ائمه بزرگوار اشاره کرد و اظهارداشت: در حال حاضر 2 هزار 330 نفر از ایتام تحت حمایت محصل هستند و 81 نفر از نعمت پدر و مادر بی بهره هستند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حمایت و همکاری خوب حامیان با این نهاد، در حال حاضر بعضی از ایتام دارای دو یا چند حامی هستند و تعداد 4 هزار و 714 حامی از خارج از استان و تعداد هفت هزار و 63 حامی از سطح استان کفالت ایتام تحت حمایت را بر عهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از ابتدای سالجاری حامیان بالغ بر 10 میلیارد و 961 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت کمک کرده اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد36 درصدی برخوردار است. 

 

 درخشش خراسان جنوبی در مسابقات قرآنی کمیته امداد کشور

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، وی ادامه داد: کارکنان و فرزندان پرسنل در مسابقات کشوری قرآنی این نهاد خوش درخشیدند.

 

گفتنی است، این دوره از مسابقات با حضور 191 نفر از شرکت کنندگان و جمعی از مسئولان و مقامات کشوری به مدت 2 روز در تهران برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 188568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha