با سران فتنه برخورد خواهد شد

سیاسی: سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز گفت: سران فتنه با ادامه دادن به ادعاهای واهی خود اوراق پرونده خود را زیاد می‌کنند و بر جرم خود می‌افزایند که اگر به کار خود پایان ندهند با آنها برخورد خواهد شد.

 

 

به گزارش خبرنگار شبستان، حجت الاسلام محسنی‌ اژه‌ای، با اشاره به بیانیه میرحسین موسوی به مناسبت سالروز 16 آذر و اصرار وی بر ادعاهای ثابت نشده خود گفت: در صورت ادامه دادن با وی و کسانی که چنین ادعاهایی دارند برخورد می‌شود.

 

محسنی ‌اژه‌ای در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا ارسال نامه‌ای از جانب مهدی هاشمی به شما صحت دارد یا خیر، اظهار داشت: نامه اصلی مهدی هاشمی از طریق یکی از منسوبان ایشان به دست‌مان رسیده است، مطلبی که در آن آمده در رابطه با عدم ابلاغ احضاریه دادگاه با سربرگ قوه قضاییه است. این قضیه صحت ندارد زیرا از احضاریه مورخ 15/12/88 که به منزل وی ارسال شده، وکیل هاشمی در جریان قرار گرفته و به قوه قضاییه مراجعه کرده‌است.

 

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در این احضاریه قید شده است در صورت نداشتن عذر موجه در حضور نیافتن در دادگاه حکم جلب صادر خواهد شد.

 

در این نشست خبری سؤالی در رابطه با اجرای حکم قاتل در حادثه محله سعادت‌آباد پرسیده شد که محسنی اژه‌ای در این رابطه بیان داشت: اگر این حکم به زودی اجرا شود در محل حادثه قصاص به صورت علنی انجام می‌شود و اگر وقفه‌ای طولانی‌ مدت ایجاد شود در این‌باره تصمیم گرفته خواهد شد.

 

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با زندانیان مهریه تصریح کرد: اگر این افراد توانایی دادن مهریه را داشته باشند ولی نخواهند بدهند بدانند اموالشان از طریق قوه قضاییه مصادره و مهریه پرداخت می‌شود. اگر عدم توانایی ثابت شود فرد آزاد خواهد شد اما کسانی که خود مدعی هستند نمی‌توانند مهریه را پرداخت کنند ولی شاکی ادعا می‌کند اموالی برای پرداخت وجود دارد در زندان می‌مانند تا قضیه اثبات شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 1889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha