شور و شعف مبشران غدیر در دارالعباده

جشن های مردمی عید سعید غدیر خم با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در شهر چراغانی شده دارالعباده آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، جشن های مبشران غدیر بصورت وی‍ژه در امامزاده جعفر، بلوارصابر یزدی، 52 متری امامشهر، خیابان سلمان، بازارچه اطلسی، فهادان و بلوار نواب در حال برگزاری است.

در این غرفه ها که بصورت تخصصی برگزار می شود برنامه های جشن، پخش نوای غدیر، پخش بروشور همراه با غدیر، پذیرایی، پخش شکلات و شیرینی و پرده خوانی غدیر و قصه گویی غدیر، نقاشی و تهیه کاردستی برای کودکان توسط مربیان مهد ها انجام می شود.

نمایشگاه تصویری مبشر غدیر نیز در بلوار بسیج درحال برگزاری است و این جشن ها تا از بعد از نماز مغرب و عشاء تا ساعت23 در حال برگزاری است.

غرفه 10 متری مبشر غدیر مخصوص روز جمعه نیز از ساعت 11 تا 14 و 30 مقابل مسجد ملا اسماعیل با پخش پرچم کودک، بروشور همراه با غدیر و اهدا بسته های فرهنگی غدیر و پخش پذیرایی احداث می شود.

همچنین ستاد مبشر غدیر با محوریت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، جشن ترنم غدیر را برای کودکان پیش دبستانی در در محل تالار شهرداری برگزار کرد.

در این مراسم برنامه های بسیار شاد و جذاب ویژه عید غدیر همراه با پخش کلیپ غدیر و قصه گویی غدیر همراه با نورافشانی و اهدا هدایا به کودکان صورت پذیرفت، در این جشن 1800 کودک پیش دبستانی حضور یافتند.

پایان پیام/
 

کد خبر 190540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha