ملت های مسلمان با الهام از انقلاب اسلامی مقابل استبداد ایستاده اند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با صدور بیاینه ای، 22 بهمن را روز ایستادگی ملت های مسلمان در مقابل استبداد و خودگامگی حکومت های جهان، با الگوگیری از انقلاب اسلامی توصیف کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حقانیت و الهی بودن انقلاب ایران روز به روز برهمه منصفان آشکارتر می شود.

 

این بیانیه می افزاید: در سایه گستره این انقلاب، ایران اسلامی با قطع وابستگی و بر پایه توان بالای خود در عرصه های مختلف علمی و اقتصادی به پیشرفت هایی نایل شد و همگان به ویژه غرب را در حیرت فرو برده است.

 

در ادامه بیانیه تأکید شد: انقلاب اسلامی ایران به برکت رهبری مقتدر، مدبر، شجاع و دور اندیش با پشتوانه مردمی ملتی نستوه و زمان شناس در 22 بهمن 57 به بار نشست.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان در ادامه بیانیه اعلام کرد: یوم الله 22 بهمن یادآور دلیری، از خود کذشتگی و حماسه سازی مردمی است که با نثار خون ارزشمند خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که مایه قدرت نظام است را به ارمغان آوردند.

 

این بیانیه می افزاید: انقلابی که در 22 بهمن سال 57 به بار نشست بارقه های امید و زندگی را در دل های خداترسان و مستضعفان زنده کرد و لرزه بر اندام کاخ نشینان انداخت.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان و ستاد برگزاری آیین های دهه فجر ضمن تبریک فرا رسیدن این روز بزرگ از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.

 

گفتنی است، راهپیمایی 22 بهمن در شهر همدان از ساعت 9 صبح با تجمع در میدان امام خمینی(ره) و حرکت از ساعت 9:30 دقیقه در مسیرهای خیابان شریعتی - بلوار خواجه رشید- میدان آرامگاه بوعلی – خیابان بوعلی و میدان امام خمینی(ره) ادامه می یابد.

 

در پایان راهپیمایی دکتر آقا محمدی، عضو محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنرانی می کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 19118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha