پیروزی مردم مصر نقشه سیاسی جهان را تغییر می دهد

مسئول سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تأثیر انقلاب در تحولات جهان و منطقه گفت: پیروزی مردم مصر نقشه سیاسی جهان را تغییر می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سرهنگ مسعود کاظمی مقدم، مسئول سیاسی سپاه ثارالله کرمان، شب گذشته (20 بهمن) در گردهمایی روشنگری بسیجیان سپاه ناحیه کرمان که در تالار فارابی برگزار شد با بیان اینکه، ایام الله دهه فجر امسال به دلیل همزمانی با قیام مردم مصر از ویژگی خاصی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد: انقلاب مصریان همزمان با یوم الله 22 بهمن به سرانجام مقصود برسد.


مسعود کاظمی مقدم تأکید کرد: با پیروزی انقلاب مردم مصر، نقشه سیاسی جهان تغییر می کند و امام خمینی (ره)این مسائل را بارها پیش بینی کرده بودند.


مسئول سیاسی سپاه ثارالله کرمان، با بیان اینکه انقلاب ما به دلیل اینکه یک انقلاب فرهنگی و مذهبی است، دشمنان زیادی دارد، بیان داشت: انقلاب اسلامی ما در مسیر صحیح خود و در شیبی مناسب در حال گستردگی است و به لطف خدا این نهضت شتاب خوبی گرفته است.


وی حضور همیشگی ملت در صحنه را در تداوم اهداف انقلاب بسیار مؤثر دانست و گفت: هرجا پای بیگانگان به وسط بیاید ملت با تمام توان به صحنه آمدند و اگر جریان فتنه سال گذشته به موفقیت نرسید به این دلیل بود که بیگانگان از سران فتنه حمایت می کردند.


کاظمی خطاب به بسیجیان شهرستان کرمان، تأکید کرد: باید به عنوان یک بسیجی بسیار دقت کرد چرا که انقلاب با تهدیدات نظامی، سیاسی ویا با تحریم اقتصادی شکست نمی خورد مگر کسانی از درون این کار را بکنند.


وی بصیرت داشتن را لازمه یک بسیجی کامل دانست وافزود: کسانی که از انقلاب ریزش کردند و مسیرشان عوض شد دچار بی بصیرتی شدند.


در این گردهمایی سرهنگ عبد الکریم ناجی، فرمانده بسیج ناحیه کرمان ، مقام معظم رهبری را پرچمدار حرکت حق طلبان جهان در عصر کنونی عنوان کرد و گفت: امروز ندای مردمی که در سال 57 بلند شده بود به گوش ملتهای مسلمانان سراسر جهان رسیده است.


وی با بیان اینکه جبهه حق همیشه در مقابل جبهه باطل به پیروزی رسیده است، خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری علت قیام وانقلاب مردم مصر تحقیری است که در طول سالیان سال از سوی مستکبران جهان به آنان شده است.


ناجی افزود: مردم مصر آرزوی مستقل بودن را دارند ودر این امر به ملت سر افراز ایران اسلامی اقتدا کرده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 19228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha