پخش فیلم کوتاه انیمیشن امامزاده محمد عابد(ع)

مدیرآستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع)اراک گفت: همزمان باعید غدیر فیلم کوتاه انیمیشن زندگی امامزاده محمدعابد(ع) در این آستان مقدس پخش شد.

حجت الاسلام حسینخانی، مدیرآستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع)اراک، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان این مطلب گفت: این فیلم کوتاه بخشی از زندگی امامزاده محمدعابد(ع)را از زمان سفر این بزرگوار از مدینه به ایران و حضورشان در شیراز تا مشهد میقان به مدت 10 دقیقه درقالب انیمیشن به تصویرمی کشد.

 

وی با بیان اینکه این انیمیشن برای اولین بارهمزمان با جشن عید غدیر درآستان مقدس این امامزاده پخش شد، ادامه داد: این انیمیشن توسط کارگاه متحرک سازی جیران وبه سفارش روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی ظرف مدت یک ماه آماده شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تهیه این فیلم در راستای ترویج فرهنگ علوی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور، فراهم کردن زمینه آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف جامعه خصوصا نوجوانان وجوانان با مجاهدت های ائمه اطهار(ع) وخاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در احیاء دین مبین اسلام صورت گرفته است.

 

مدیرآستان مقدس امامزاده محمدعابد(ع)اراک در پایان تصریح کرد: همچنین زندگی کربلایی کاظم ساروقی حافظ قرآن کریم نیز درقالب انیمیشن تهیه وهمزمان با عید سعید غدیرخم پخش شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 192295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha