اطلاعیه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان به مناسبت 22 بهمن

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به مناسبت راهپیمایی روز 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، متن این اطلاعیه بدین شرح است: 22 بهمن روز وحدت ملی ایرانیان و مظهر وفاق و اقتدار ملی تمام گروه ها، احزاب و تشکل های وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی(ره) است.

 

مردم بیدار و هوشیار استان هرمزگان هم پای دیگر اقشار مردم در سراسر ایران اسلامی با حضور پر شور ، جدی و آگاهانه خود در این میدان حماسه ساز با خلق حماسه ای دیگر، اقتدار عظیم خود را به رخ جهانیان می کشد.

 

در روز 22 بهمن به عنوان نماد وحدت ملی، ملت فهیم ایران اسلامی با حضور همه جانبه و انبوه اقشار، اصناف و آحاد مختلف می تواند تمامی نقشه های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا جنایتکار را نقش بر آب نماید.

 

ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان از تمامی گروه ها و اقشار مردمی، جریانات و جمعیت های سیاسی، اجتماعی، کسبه و بازار و.... دعوت به عمل می آورد تا با بینش دینی و ملی و با حضور آگاهانه و انقلابی بار دیگر عزم و اراده، عزت و شرف، استقلال و آزادی ملت ایران را در پرتو جمهوری اسلامی به منصه ظهور رسانده و ضمن تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی )، پیمان تازه با ارزش های انقلاب اسلامی ببندد.

 

حضور حماسه ساز مرزداران هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن چشم طمع بیگانگان و دشمنان ملت را کور و قلب دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و آزادگان جهان امیدوار خواهد کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 19251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha