حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نشان قدرت ملی کشور ایران است

دفتر امام جمعه، شورای روحانیت و حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان خوی در بیانیه ای مشترک، از مردم شهرستان برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان غربی، دفتر امام جمعه، شورای روحانیت و حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان خوی در بیانیه ای مشترک مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان خوی را برای حضور حماسی و پر شور در راهپیمایی 22 بهمن امسال دعوت کردند.

 

در  این بیانیه آمده است: 22 بهمن نقطه عطف همبستگی، اقتدار و عظمت ملت یکپارچه ایران اسلامی است.

 

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با تلاش ملت مسلمان ایران و رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس سره) به ثمر نشست و ندای قرآن، اسلام، آزادگی و انسانیت سرداده شد و جریانی پدیدار گردید که امروز سرمشق خیرش های ضد استبدادی و ضد استکباری ملت ها در سراسر عالم شده است.

 

در بخشی از این بیانیه تأکید شده است: در آستانه سی و سومین بهار آزادی، ضمن اعلام همبستگی با قیام های انقلابی مردم مصر، تونس، یمن، اردن و مطالبات سایر ملت ها به ویژه مسلمانان، به دعوت از ملت رشید و حماسی ایران اسلامی برای حضور انقلابی و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن تاکید می کنیم.

 

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان خوی همگام و همصدا با آحاد ملت ایران روز جمعه با صلابت تر از سال های قبل در حضوری حماسی و شگفت انگیز عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان داده و پیام همدلی و وفاداری به آرمان های معمارکبیر انقلاب، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مهم تر از همه تجدید بیعت با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی را به گوش جهانیان برسانند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 19305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha