برگزاری اردوهای جهادی محرم در استان مرکزی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری اردوهای جهادی ویژه ماه محرم در این استان خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: این اردوها از اول ماه محرم به مدت چهل روز در تمام شعب جمعیت هلال احمر استان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مدت زمان هر اردو 10 روز است، ادامه داد: اردوهای جهادی محرم با اولویت در روستاهای محروم، کم برخوردار و تاکید بر پیشگیری از حوادث در قالب 10 کاروان 12 نفره برگزار می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی اجتماع محوری را مهم ترین ویژگی این اردوها عنوان کرد و افزود: اردوهای جهادی آثار ارزشمندی برای مردم روستا ها دارد و موجب تقویت روابط اجتماعی و مهارت های متعدد در جوانان مجری طرح می شود.

 

اشتری اظهار کرد: ایجاد روحیه خود باوری در جوانان و رشد و آبادانی مناطق محروم در تمام ابعاد از دیگر مزایای برگزاری اردوهای جهادی در این این ایام است.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 12 هزار نفر از افراد 12 تا 29 ساله در امور جوانان این جمعیت عضو هستند، خاطرنشان کرد: همه ساله این اردوها با عناوین دیگری از جمله اردوهای رمضان، جهاد فتح و نظایر آن در مناسبت های مختلف برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 193854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha