دستگاه های اجرایی برای برپایی مناسب نمایشگاه کتاب فارس همکاری کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی برای برپایی مناسب نمایشگاه کتاب فارس همکاری کنند، گفت: نمایشگاه کتاب فارس جایگاه ویژه ای برای علاقه مندان این عرصه فراهم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، امروز (23آبان) در سومین جلسه ستاد گرامیداشت هفته کتاب، با اشاره به اهداف کلان فرهنگی و اجتماعی در برپایی نمایشگاه کتاب، با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه کتاب فارس، گفت: به طور قطع، با همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی استان، شاهد برگزاری موفق و با شکوه این نمایشگاه خواهیم بود.


دکتر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه این دوره نمایشگاه کتاب فارس جایگاه ویژه ای برای نشر آثار و گردآوری فعالان و علاقه مندان این عرصه فراهم خواهد آورد، اضافه کرد: بر همین اساس، باید برنامه ریزی مناسبی برای جذب حداکثری مخاطبان انجام شود.


وی اظهار داشت: تلاش می کنیم تا با مشارکت بخش خصوصی و متولیان امر، شرایط و تسهیلات مناسبی برای حضور ناشران و دست اندرکاران بخش فرهنگی کتاب فراهم شود.


خاطر نشان می شود، یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب فارس، 25 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار می کند و تا یک هفته ادامه دارد.


پایان پیام/

کد خبر 194681

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha