بساط 2500 ساله شاهنشاهی با تمسک به ولایت برچیده شد

سیاسی: فرمانده بسیج سازندگی گفت:ملت ایران بساط 2500 ساله شاهنشاهی را با تمسک به ولایت برچید و همه توطئه‌ها را خنثی کرد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار محمدرضا نقدی، فرمانده بسیج سازندگی با حضور در جلسه علنی امروز سه‌شنبه 2 آذر به مناسبت هفته بسیج گفت: خدای متعال آن‌قدر انسان را عظیم می‌شمارد که راضی نیست انسان زیر بار هیچ حاکمیتی غیر از خودش برود.

 

وی اظهار کرد: خدا انسان را از همه قید و بندها آزاد آفریده است و این را با نعمت ولایت تبیین کرده است.

 

سردار نقدی با تأکید بر اینکه بشریت قرن‌ها قدر نعمت ولایت را ندانسته است، یادآور شد: به همین دلیل است که انسان قرن‌ها است تحت سلطه استعمارگران است و از عدالت محروم است اما ملت ایران قدر ولایت را دانست و قیام کرد و برکاتش را نیز دید.

 

وی با اشاره به قیام ملت ایران در مقابل حکومت شاهنشاهی گفت: ملت ایران بساط 2500 ساله شاهنشاهی را با تمسک به ولایت برچید و همه توطئه‌ها را خنثی کرد و با تمسک به ولایت توانست از هشت سال جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاید و همه ویرانه‌های ناشی از ظلم و ستم شاهان را به دست خود بسازد و تحریم‌ها را خنثی کرده و از همه موانع عبور کند و به قله‌های جامعه بشری برسد.

 

به گفته فرمانده بسیج سازندگی ملت ایران امروز به عنوان نقطه امید همه آزادی‌خواهان جهان هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه بسیج نیز جز جاری شدن در جامعه نیست، گفت: این مزیت از بسیج یک تفکر ارزشمندی برای حیات طیبه می‌سازد.

 

سردار نقدی با انتقاد از کسانی که فعالیت‌های بسیج را صرفا نظامی‌گری می‌دانند، تأکید کرد: بسیج یک الگوی همه‌جانبه برای حیات مادی و معنوی انسان است.

 

وی با اشاره به حضور بسیج در تمامی عرصه‌ها یادآور شد: بسیج حضور مردمی آگاه را در همه عرصه‌ها دارد که هم قدر ولایت را شناخته و هم به آن وفادار است.

 

وی ادامه داد: بسیجیان انسان‌هایی خدایی هستند که بدون هیچ چشمداشت مادی گام در راه آرمان‌های امام راحل برمی‌دارند.

 

سردار نقدی با اشاره به نقش بسیج در خنثی‌کردن توطئه‌ها در کشور داشته است، مقام معظم رهبری در این خصوص می‌فرمایند: اگر در دفاع مقدس بسیج نبود سرنوشت کشور چیز دیگری می‌شد و دشمن به ایران غلبه می‌کرد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل بسیج را صرفا نظامی نمی‌دیدند، تصریح کرد: ما نتوانسته‌ایم از همه ظرفیت‌های بسیج پس از جنگ بهره ببریم، با وجود اینکه بسیج در عرصه علم و فناوری توانست همه تحریم‌ها را بشکند.

 

فرمانده بسیج سازندگی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه کشورمان گفت: امروز دشمنان که با یأس تمام از تهاجم نظامی به سوی جنگ نرم روی آوردند بسیج پیش‌قراول جهاد نرم در مقابل دشمنان است که باید این ظرفیت را شناخت و از آن استفاده کرد.

 

وی با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان و رشادت شهید کیخواه در این انفجار تروریستی گفت: از نمونه‌های شهید کیخواه در بسیج بسیار است و ما باید این ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها بهره ببریم.

 

فرمانده بسیج سازندگی با اشاره به برپایی نمایشگاه بسیج در هفته دفاع مقدس یادآور شد: این نمایشگاه که از سوی بسیجیان برپا شده بود 12 میلیون بازدید‌کننده داشت.

 

سردار نقدی با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج گفت: لازم نیست برای هر کاری تشکیلات جدیدی ایجاد کنیم بلکه ما می‌توانیم کارها را مستقیما به خود مردم واگذار کنیم که نمونه آن ریشه‌کن کردن فلج اطفال بود که در این زمینه حجت مناسبی است.

 

وی ادامه داد: ما همچنین می‌خواهیم به املاک روستاییان سند بدهیم که اگر این امر بخواهد با روال اداری انجام شود 20 سال طول می‌کشد ولی اگر خود مردم بسیج شوند ظرف 2 سال و با هزینه‌های کمتری این کار را انجام می‌دهیم.

 

فرمانده بسیج سازندگی در پایان سخنان خود از مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب اختصاص یک درصد از بودجه عمرانی استان‌ها به احداث پایگاه‌های بسیج و امکانات بسیجیان گفت: از مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که در بررسی برنامه پنجم توسعه نیز توجه بیشتری به بسیج داشته باشد.

 

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی نیز در پایان سخنان نقدی از حضور وی و همکاران بسیجی‌اش برای حضور در این جلسه تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 1948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha