ای ملت مسلمان و انقلابی مصر «فاستقم کما امرت فمن تاب معک»

در قسمتی از این بیانیه آمده است:توصیه مابه ملت مسلمان وانقلابی مصراین است که ازاین پس باید هوشیار و آماده باشند و با اتحاد و یکپارچگی برای صیانت ازانقلاب خود ورودررویی باتوطئه‌های متعدد استکبار جهانی بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سازمان بسیج مستضعفین طیّ بیانیه ای از حضور میلیونی و آگاهانه مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در یؤم الله 22 بهمن ماه امسال قدردانی نمود.

بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین؛ متن این بیانیه به قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و نرید امن نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

حمد و سپاس بیکران خداوند تبارک و تعالی را که ملت غیور، قهرمان، ولایت‌مدار و مؤمن ایران اسلامی از امتحانی دیگر سربلند و سرافراز بیرون آمده و با شرکت گسترده خود در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، اوج بصیرت و آگاهی و شعور سیاسی خود را به منصه ظهور رساندند. در سی و دومین بهار آزادی، ملت مسلمان ایران در حالی پیروزی انقلاب اسلامی خود را جشن گرفتند که همزمان، شاهد پیروزی ملل مسلمان و انقلابی به عنوان پاره‌ای از پیکره باشکوه اسلام و سقوط حکومت دیکتاتوری و کناره‌گیری اجباری فرعون مصر می‌باشند.

با نگاهی عمیق به تحولات جهان درمی‌یابیم، نامگذاری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، از 22 بهمن به عنوان یوم الله، بی حکمت نبود و امسال نیز ثابت شد که 22 بهمن ماه برای همیشه تاریخ یوم الله هست و انشاءالله خواهد بود.

امام عزیز، افسوس که فرصت با تو بودن با ما نیست تا شاهد باشی انقلابی را که با دم مسیحایی خود، در جهان بر پا کردی در گستره گیتی در حال ثمر دادن است چرا که هر روز شاهد خیزش و تظلم‌خواهی مردم مسلمان در گوشه‌ای از جهان علیه ظلم و استکبار هستیم.

توصیه ما به ملت مسلمان و انقلابی مصر این است که از این پس باید هوشیار و آماده باشند و با اتحاد و یکپارچگی برای صیانت از انقلاب خود و رودررویی با توطئه‌های متعدد استکبار جهانی بسیج شوند.

بی‌شک استکبار زخم خورده از مسلمانان، همان‌گونه که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تاکنون ملت ایران را همواره با انواع و اقسام توطئه‌ها و تهاجم‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روبرو کردند، ملت مسلمان مصر را نیز آماج این‌گونه تهاجم‌ها و عملیات خباثت‌آمیز خود قرار خواهند داد. پس ای ملت مسلمان و انقلابی مصر «فاستقم کما امرت فمن تاب معک» استقامت کنید همان‌گونه که به شما امر شده است.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک و تهنیت به مردم مصر برای آنان آرزوی توفیق نموده و امیدوار است که این مردم با بسیج همه امکانات مادی و معنوی خود تا حصول نتیجه نهایی همچنان در صحنه دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انسانی باقی بمانند.

این سازمان بر خود فرض می‌داند ضمن تقدیر و سپاس از قاطبه ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی، از حضور همراه با بصیرت و آگاهی بسیجیان علوی و فاطمی این کشور بقیه الله (عج) در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کرده و بر پیروی بی چون و چرای بسیجیان از اوامر فرمانده معظم کل قوا، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تأکید می‌کند.

والسلام علی عبادالله الصالحین

پایان پیام/
 

کد خبر 19626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha