اخراج مبارک و احتمال تصرف سحرای سینا و کانال سوئز توسط اسرائیل

رییس ستاد کل نیروهای مسلح بااشاره به خطر رژیم صهیونیستی در منطقه صحرای سینا و کانال سوئز، از ارتش مصر خواست تا از این منطقه غافل نباشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با گرامیداشت روز تاریخی 22 بهمن، ضمن تبریک به مردم مسلمان و پیروز مصر، از ارتش مصر خواست تا از دشمن صهیونیستی غفلت نکرده و با تمام وجود برای حفظ تمامیت ارضی کشور و حیثیت اسلامی خود مراقب باشند.
سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه صحرای سینا و کانال سوئز در خطر است، تاکید کرد: ارتش مصر باید متوجه این خطر باشد.
بنا بر گزارش دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: مردم مسلمان مصر فریب عناصر آمریکایی و صهیونیستی کودتاگر را نخورند و بدانند که هیچ کودتایی کاری را از پیش نخواهد برد و جزء روسیاهی کودتاگران در پیشگاه خدا و مردم مصر ثمری نخواهد داشت.
سرلشکر فیروزآبادی در پایان گفت: مراقبت از تمامیت ارضی در صحرای سینا و کانال سوئز موجب عزت و افتخار دائمی برای ارتش مصر خواهد بود.
گفتنی است سحرای سینا و کانال سوئز به لحاظ سوق الجیشی و با توجه به همسایگی با نوار محاصره شده غزه و از نظر اقتصادی و ترابری نظامی بسیار اهمیت دارد.
همچنین هفته گذشته دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و از فرماندهان اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه "دیروز، امروز و فردا" که بصورت زنده پخش می شد درباره احتمال بالای تصرف نظتامی سحرای سینا به بهانه حفظ شاهراه کانال سوئز برای ادامه حیات اقتصادی غرب هشدار داده بود.
لازم به ذکر است با شدت گرفتن اعتراضات مردمی در مصر نیروهای نظامی ایالات متحده دو ناو بزرگ خود را به سواحل مصر فرا خوانده اند و همچنین رژیم غاصب صهیونیستی در اواسط نهضت مردم مصر در بلندی های جولان دست به مانور وسیع نظامی دست زده است. همچنین آرایش نظامیان رژیم غاصب قدس در روزهای اخیر در گذرگاه رفح نقطه واصل سحرای سینا و نوار غزه شدت گرفته است.
پایان پیام/

 

کد خبر 19769

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    قيافه اين بنده خدا خيلي خطريه