اگر وضع عربستان و مصر اصلاح شود رژیم صهیونیستی خود به خود رفتنی است

آیت الله طباطبایی مثلث شوم شاهنشاهی ایران، مصر و عربستان را موجب برپایی اسراییل دانست و گفت:با توجه به پیروزی انقلاب ایران، اگر وضع عربستان و مصر نیز اصلاح شود رژیم صهیونیستی خود به خود رفتنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اصفهان در میدان امام این شهر اظهار داشت: مثلث شوم شاهنشاهی ایران، مصر و عربستان رژیم صهیونیستی را برپا نگه داشته بود که با سقوط محمدرضا شاه ضلع اول این مثلث فروپاشید.


وی ابراز امیدواری کرد که مردم مصر حسنی مبارک را برکنار خواهند کرد و افزود: حسنی مبارک جنایات بزرگی در غزه انجام داد و جای تعجب دارد که کسی ادعای مسلمانی کند اما در کنار او مسلمانان از بی غذایی و بی دارویی بمیرند.


امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اگر وضع عربستان و مصر اصلاح شود رژیم صهیونیستی خود به خود رفتنی است.


آیت الله طباطبایی در بخش دیگری از سخنان خود به سختی هایی که انقلاب در طول این 32 سال کسیده است اشاره کرد و گفت: کودتا، هشت سال جنگ تحمیلی، تقویت گروه‌های مختلف علیه انقلاب از جمله گروه‌های کمونیستی در کردستان و گنبد، ایجاد اختلافات محلی، مسلح کردن منافقین، تحریم‌های اقتصادی، کارشکنی درباره انرژی هسته‌ای، راه‌اندازی کانال‌های مختلف تلویزیونی برضد جمهوری اسلامی، اسلام‌زدایی در کشورهای عربی و خطرناک جلوه دادن ایران در منطقه، از جمله توطئه‌های دشمن در طی این سال‌ها محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در طی این سال‌ها با رهبری امام (ره) و آیت‌الله خامنه‌ای این همه سختی را تبدیل به فرصت کرده‌ایم، اضافه کرد: کشور ما در تمام زمینه‌ها پیشرفت کرده که این پیشرفت‌ها سبب خشم دشمنان شده است.


امام جمعه اصفهان با بیان اینکه در علوم پزشکی، دارویی، هوافضا، صنعت و به ویژه صنایع دفاعی هوایی و دریایی پیشرفت کرده‌ایم، تصریح کرد: کشور ما در شبیه‌سازی و نانوتکنولوژی رتبه 14 جهان را در اختیار دارد.

 

آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خود به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب و امام امت اصرار به ایجاد وحدت در میان شیعیان و اهل سنت داشتند چرا که با وجود بیداری اسلامی در میان مسلمانان، نیاز به وحدت بیشتری داریم.


پایان پیام/
 

کد خبر 19452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha