شیمون پرز:حکومت مصر نباید تغییر کند/فرستاده ویژه اوباما:مبارک بماند

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: تغییر حکومت در مصر و سقوط دولت " حسنی مبارک " ، تهدید جدی برای اسرائیل است./فرستاده ویژه اوباما به مصر خواستار در قدرت ماندن مبارک شد

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ "شیمون پرز " در جمع 430 شخصیت پارلمانی از 32 کشور اروپایی گفت: ما به شدت نگران هر گونه تغییر در حکومت و یا نظام انتخاباتی در مصر هستیم.

وی ضمن ابراز نگرانی از روی کارآمدن اسلامگراها در مصر مدعی شد :تغییر حکومت کمکی به بهبود اوضاع مصر نمی کند.

همچنین شائول مفاز رئیس کمیته امور خارجه و امنیت کنست رژیم صهیونیستی تاکید کرد آنچه در برخی از کشورهای عربی درحال وقوع است تاثیر منفی بر اسرائیل دارد.

بنا بر گزارش شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران به نقل از پایگاه خبری "الشرق الجدید "، با اشاره به اینکه مبارک دوست خوب اسرائیل است تلاش کرد بااظهارتی از قبیل اینکه ، ارتش مصر حامی "حسنی مبارک " است و تنها پناهگاه به شمار می‌آید، تلاش کرد ارتش مصر را که در روزهای اخیر از حمله به شرکت کنندگان در تظاهرات ضد مبارک ، خودداری کرده است ، ضد مردم تحریک کند.

از حدود دو هفته پیش و از زمان آغاز اعتراض‌های مردمی در مصر رژیم صهیونیستی که نگران روی کار آمدن اسلام‌گراها در این کشور است با حمایت از "حسنی مبارک " همپیمان استراتژیک خود به هر نحوی سعی دارد جلوی سقوط رژیم وی را بگیرد.

گفتنی است در پی اتخاذ مواضع روشن سران رژیم غاصب صهیونیستی درباره وضعیت کشور مصر فرستاده ویژه اوباما به این کشور در خلاف رویکردهای چند روز پیش سران آمریکا مبنی بر کنار رفتن حسنی مبارک، خواستار ادامه حضور فرعون مصر در رأس حاکمیت این کشور اسلامی شد.

پایان پیام/

کد خبر 17944

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha