داوران ششمین دوره جشنواره ما می توانیم معرفی شدند

داوران ششمین جشنواره عکس ما می توانیم از سوی رسول اولیاءزاده دبیر هنری این جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ،می توانیم، محمد ستاری ، علیرضا کریمی صارمی، رسول اولیاءزاده، محمد مهدی رحیمیان و بیژن بنی احمد طی حکمی از سوی رسول اولیاءزاده دبیر هنری جشنواره به عنوان اعضای هیئت انتخاب ششمین جشنواره عکس ما می توانیم انتخاب شدند.


بر اساس فراخوان ششمین دوره این رقابت هنری، عکس هایی مدنظر برگزار کننده است که نشانه هایی از زندگی، امید، تلاش فردی و جمعی، همکاری و تعاون در پیشرفت های تکنولوژی، صنعتی ، معنوی، اخلاقی ،مادی و تولیدو کار ایرانی یا هر کدام از این موارد به گونه ای در آن متمایز باشد. این عکس ها با شاخصه موضوع طرح شده می تواند در حوزه های گوناگون عکاسی ارائه شود.


به گزارش روابط عمومی ششمین جشنواره عکس ما ،هر ساله در دهه فجر فرصتی پیش می آید تا عملکرد و دستاوردهای ایران مورد ارزیابی قرار گیرد. هر چند حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده، لیکن دستاوردهای درخشانی را در عرصه های مختلف علمی، تکنولوژی و صنعتی به ثبت رسانده است. از این رو، خانه عکاسان حوزه هنری به منظور ثبت و به تصویر کشیدن پشتکار و تلاش مردمان ایرانی و حضور پر شور آنان در عرصه های مختلف زندگی و تولیدات و کار ایرانی و نقش سازنده آنان در پیشرفت های علمی، صنعتی، اجتماعی، ورزشی و معنوی کشور که جلوه هایی از توانمندی های حاصل شده در دوران 34 ساله انقلاب اسلامی است، ششمین جشنواره عکس ما می توانیم را برگزار کند.

 

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت نام، تکمیل فرم شرکت و دریافت کد رهگیری تا 15 آذر ماه امسال فرصت دارند، به سایت مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری به نشانی www.artfest.ir مراجعه و یا با شماره تلفن های 5- 84172204 تماس بگیرند.
پایان پیام/
 

کد خبر 197402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha