مردم مصر مراقب باشند غربی ها مهره دیگری جایگزین مبارک نکنند

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به استعفای حسنی مبارک در یوم الله 22 بهمن گفت:مردم مصر باید مراقب باشند که غربی ها با رفتن حسنی مبارک، مهره دیگری را جانشین او نکنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله نوری همدانی، مرجع تقلید، امروز (23بهمن) در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش سراسر کشور  با بیان این که سه جبهه در برابر انقلاب اسلامی ایران ایستاده بودند، گفت: قبل از انقلاب اسلامی استبداد در ایران حکومت می کرد اما اسلام بزرگ تر از آن است که سرنوشت حکومت را به غیر فقیه بدهد.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) استبداد و استکبار و صهیونیسم را قلع و قمع کرد و امروز انقلاب اسلامی ایران به سراسر دنیا صادر شده است.

 

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، تاکید کرد: مردم دنیا امروز بیدار شده اند و در واقع انقلاب اسلامی مستضعفان و شلاق خوردگان را بیدار کرده است.
 

این مرجع تقلید، سه گروه کفار، منافقین و یهود را جبهه های مقابل حضرت رسول اکرم(ص) در زمان صدر اسلام عنوان کرد و افزود: این سه گروه از زمان صدر اسلام در برابر اسلام و مسلمین بوده و خواهد بود و هم اکنون این سه گروه در آمریکا جمع است.

آیت الله نوری همدانی، با بیان اینکه مردم ایران با انقلاب اسلامی خود جبهه های مقابل حق را شکست دادند، بر هوشیاری مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی در برابر این گروه های معاند تاکید کرد.

وی گفت: بایستی نظر مسلمانان جهان نسبت به غرب عوض شود و آنان بدانند که غرب هیچ گاه خیر و صلاح مسلمانان را نمی خواهد و همواره مانع اتحاد آنان است، مردم مصر باید مراقب باشند که غربیان با رفتن حسنی مبارک مهره دیگری را جانشین او نکنند.

وی با اشاره به استعفای حسنی مبارک در یوم الله 22 بهمن اظهار کرد: این روز، برای مبارک فرعون مصر روز نامبارکی بود و شکست او در روز پیروزی ایران و مسلمانان، رقم خورد.

 

 آیت الله نوری همدانی، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام خمینی (ره) سه کار اساسی انجام داد که از جمله آن می توان به از بین بردن نظام2500ساله سلطنتی در ایران و برپایی نظام اسلامی اشاره کرد.
 

وی ادامه داد: برخورد شدید با استکبار جهانی و صهیونیست ها نیز از جمله اقدامات مهم امام راحل بود. ایشان چهره واقعی غرب را به مردم شناساند و بر نابودی اسراییل با تعیین روزی به نام روز قدس تاکید کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 19782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha