عرضه 45 تابلوی رنگ روغن برگرفته از آیات قرآنی در نمایشگاه قرآن کرمان

نمایشگاه "ترجمه تصویری قرآن کریم" کاری از مرکز تحقیقاتی رایانه ای حوزه علمیه اصفهان با نمایش 45 تابلوی رنگ روغن برگرفته از آیات و مثل های قرآنی در ششمین نمایشگاه قرآن کرمان عرضه شد.

سعید صفیان، مسئول غرفه مرکز تخقیقاتی رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در ششمین نمایشگاه قرآن کریم کرمان به خبرنگار شبستان گفت: 45 تابلوی رنگ روغن برگرفته از 45 آیه و مثل های قرآنی برای بازدید و خرید علاقه مندان عرضه شده است.

 

وی افزود: در کنار این نمایشگاه، نرم افزار "امثال" شامل 45 تابلوی یاد شده با توضیح نقاشی آیات قرآن و حدود 60 دقیقه انیمیشن قرآنی نیز با تخفیف 50 درصد در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.


صفیان، با اشاره به ارائه 24 عنوان نرم افزار از مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در نمایشگاه قرآن کریم کرمان، اظهارداشت: نرم افزارهای "فیض تمام (2) " شامل مجموعه کامل قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه با ترجمه از جمله این نرم افزارهاست.

 

وی، نرم افزار "روایت حماسه " کارنامه 8 سال دفاع مقدس، فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت در آموزه های دینی با بیش از 100 ساعت فیلم، صدا و عکس و نرم افزار برتر جشنواره رسانه ای دیجیتال در سال 89 و نرم افزار "باب العلم" شامل 880جلد کتاب و مقاله پیرامون حضرت علی(ع) و متن نهج البلاغه با ترجمه و شرح و نیز قابل اجرا در تلفن های همراه ( حائز رتبه خادم القرآن و دریافت لوح تقدیر از رئیس جمهور در سال 84 ) را از دیگر نرم افزارهای تولید مرکز تخقیقات نام برد و افزود: این نرم افزارها با تخفیف 50 درصد به فروش می رسد.


صفیان، با اشاره به فعالیت مرکز تحقیقاتی رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در تولید نرم افزارهای علوم اسلامی و قرآنی، تصریح کرد: برای نخستین بار این مرکز اقدام به نمایش تصویری مثل های قرآنی توسط کارگروهی از هنرمندان مرکز و برای فهم بهتر آیات قرآنی به صورت نقاشی کرده است.


پایان پیام/

کد خبر 19988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha