برگزاری مسابقه عکاسی و وبلاگ نویسی در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری مسابقه عکاسی و وبلاگ نویسی به مناسبت ۱۴ آذر روز جهانی داوطلبان در این استان خبر داد.<BR>

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان از اراک با اعلام این خبر گفت: مسابقه عکاسی و وبلاگ نویسی با موضوع «خدمات داوطلبانه» به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار خواهد شد.


وی رسالت بزرگ داوطلبان را به عنوان پل ارتباطی توان توانمندان ونیاز نیازمندان که با از خود گذشتگی و مشارکت در کارهای نیکوکارانه خصوصا در زمان حوادث و بحران ها به کمک هلال احمر می شتابند عنوان کرد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی خاطر نشان کرد: مسابقه عکاسی با عنوان «قاب مهر» و وبلاگ نویسی با عنوان «مشق مهر» در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.


سلیمی اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ثبت اقدامات و فعالیت های بشر دوستانه داوطلبان هلال احمر وانعکاس فعالیت های آنان است.


وی خاطر نشان کرد: کلیه علاقه مندان می توانند آثار عکاسی خود را تا 30 آذر ماه به آدرسvolunteers_at_rcs_dot_ir ارسال نمایند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: به آثار برگزیده عکاسی و وبلاگ نویسی از سوی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 201272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha