برپایی سومین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سومین همایش خورشید ولایت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایرانشهر برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در آیین تودیع و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زاهدان اظهار داشت: همایش خورشید ولایت یک ظرفیت آیده ال برای ایجاد پیوند عاطفی، اجتماعی و معنوی مردم سیستان و بلوچستان با ولایت فقیه است.
 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تعلق خاطر خاص نسبت به شهرستان ایرانشهر دارند، افزود: برگزاری سومین همایش خورشید ولایت در شهرستان ایرانشهر که به عنوان مرکز فرهنگی بلوچستان محسوب می شود یک حرکت ارزشی برای نشان دادن وفاداری مردم سیستان و بلوچستان به ولایت فقیه است.
 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وفاداری مردم ایرانشهر در زمان تبعید ایشان در این شهر باید به عنوان یک سند معتبر فرهنگی بازخوانی و خاطرات مردم در دوران حضور مقام معظم رهبری در ایرانشهر گردآوری شود، تصریح کرد: مقام معظم رهبری اگر چه دوران تبعید در ایرانشهر سپری کرد اما سخاوت و ارادت مردم ایرانشهر به سادات سبب شده تا آیت الله خامنه ای دوران طلایی با مردم بلوچستان تجربه کند.
 

حجت الاسلام دانشی خاطرنشان کرد: سومین همایش خورشید ولایت اواخر ماه جاری در مصلای فاطمه الزاهرا(ص) ایرانشهر برگزار می شود.
 

گفتنی است در خاتمه این مراسم تهماسب نجفی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زاهدان منصوب شود و از خدمات ارزنده آقای عمرانی به پاس یک سال انجام وظیفه در سمت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زاهدان تقدیر به عمل آمد.
 

پایان پیام/

کد خبر 202099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha