دانشجویان  نقش مهمی در ترویج روحیه استکبار ستیزی دارند

رییس دانشگاه پیام نورگیلان، با بیان اینکه دانشجویان نقش مهمی در ترویج روحیه استکبار ستیزی دارند، گفت: این قشر با تکیه بر باورداشت ها و هویت اسلامی-ایرانی نسبت به تعریف و تبیین علوم در عرصه های مختلف تلاش کنند.

 دکتر مرتضی رضایی صوفی، رییس دانشگاه پیام نورگیلان به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو به خبرنگار شبستان گفت: نقش استکبارستیزی دانشجویان پیرو خط امام (ره) در طول تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار می ماند.


وی با بیان اینکه دانشجویان آگاه و روشنفکر هرجامعه به عنوان راهنما و ترسیم کننده وضعیت هر جامعه، نقش خطیری ایفا می کنند، افزود: دانشجویان پیرو خط امام (ره)به عنوان قشر روشنفکر و اندیشمند جامعه، نقش مهمی را درترویج روحیه استکبارستیزی دردوران ستمشاهی ایفا کردند که در نهایت با ایثارگری و شهادت این دانشجویان و نشان راه برای همگان، منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد.


دکتر رضایی به نقش محوری دانشجویان دراین برهه اشاره و خاطرنشان کرد: تولید علم و ارائه الگوهای عملی و نظریه پردازی باید مد نظر دانشجویان متعهد باشد.


رییس دانشگاه پیام نور گیلان ادامه داد: دانشجویان باید باتکیه بر باورداشت ها و هویت اسلامی-ایرانی نسبت به تعریف و تبیین علوم در عرصه های مختلف تلاش کنند.


وی جایگاه و رتبه انقلاب اسلامی در بحث تولید علم در سطح بین المللی را نشان از خودباوری، همت و تلاش دانشمندان و دانشجویان دانست و اذعان کرد: این پیشرفت ها در برخی از زمینه های علمی به گونه ای است که سبب تحیر و تعجب غربی ها شده است.


دکتر رضایی با بیان اینکه به زودی شاهد توسعه روزافزون دانشگاه پیام نوراستان گیلان در بخش توسعه تحصیلات تکمیلی خواهیم بود، افزود: با تربیت و پرورش دانشجویان متعهد شاهد تقویت در حوزه های علمی و افزایش بیش از پیش روند تولیدات علمی و توسعه و پیشرفت روزافزون ایران اسلامی درجهان خواهیم بود.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 202109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha