دشمن در جنگ نرم قادر به شکستن مرزهای اعتقادی و ارزشی ایرانیان نیست

جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم قادر به شکستن مرزهای اعتقادی و ارزشی ایرانیان نیست، گفت: الگو شدن ایران برای کشورهای منطقه سبب هراس دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل شامگاه گذشته( 15 آذر) در مراسم پایانی رزمایش گردان‌های امام حسین(ع) در اردبیل اظهار داشت: خوداتکایی جوانان ما و بصیرت و شعور بسیجیان به نقطه شکست و هزیمت دشمن تبدیل شده است چرا که یقین داریم این ملت با فرهنگی برگرفته از عاشورا و کربلا قادر است پیچ‌ها و گردنه‌های خطرناک‌تری را نیز پشت سر بگذارد.


وی با بیان اینکه ایادی کفر در یک طراحی دیگر احساس می‌کنند که در جنگ نابرابر اقتصادی می‌توانند بر اراده فولادین ملت ما چیره شوند، افزود: هرگز چنین اندیشه‌ای به تحقق نمی‌نشیند و ما شاهد غلبه مکتب و آرمان اسلام بر اندیشه‌های کفر و الحاد هستیم.


سردار کریمیان با بیان اینکه آنچه که امروز دشمنان ما دنبال دستیابی به آن هستند برخی سو رفتارها و اختلافات ناچیزی است که از طریق آن می‌خواهند یک شکاف عمیقی را بین مسئولان و مردم ایجاد کنند، تصریح کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران سبب شده است تا اردوگاه دشمن بیش از گذشته به هم ریخته و سرگردان باشد.


جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به این مطلب که دشمن از قدرت چیره‌گی نظامی ما به خوبی آگاه است و هرگز نمی‌توانند در مسایل فرهنگی و اجتماعی رفتارها و حرکت‌های ما را مورد رصد و سنجش قرار دهند، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام فعالیت‌ها و اهداف خود را سازماندهی و تمرکز دادند تا بتوانند این نظام را از تراز الگو شدن بین‌المللی بیاندازند و اجازه ندهند بیش از این رایحه خوش انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی در منطقه و ملت‌های آزادیخواه بپیچد.


وی بیان داشت: دشمنان ما در یک خیز عظیم تلاش می‌کنند تا با تهدیدها و فشارهای چندجانبه ایران اسلامی ما را در بعد جنگ نرم به تسلیم واقعی وادار کنند تا اهداف خبیث خود را در منطقه بیش از گذشته پیاده کنند.


کریمیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مسیر رو به جلوی خود به حرکتی تاریخی و غرورآفرین نیاز دارد تا بتواند پیچ‌ها و گردنه‌های سخت را طی کرده و به مسیر آرمانی خود ادامه دهد تا در یک فرخندگی برای همه بشریت ندای آزادی‌خواهی و حریت را متبلور سازد.


گفتنی است؛ در این رزمایش گردان‌های امام حسین(ع) سازماندهی شدند و به مدت چهار روز با جدیدترین پیشرفت‌ها و تجهیزات نظامی سبک و نیمه سنگین آشنا شده و با عنصر پدافند غیر عامل بیش از هر زمان دیگر آشنایی پیدا کردند.


پایان پیام/

کد خبر 202121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha