حمایت کمیته امداد گیلان از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از حمایت کمیته امداد استان نسبت به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته 73 مورد زندانی عمد و غیر عمد از تسهیلات وام بهر

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان با بیان اینکه کمیته امداد استان از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد حمایت می کند به خبرنگار شبستان گفت: تعداد 903 نفر از همسران و فرزندان زندانیان جرائم عمد و غیرعمد، تحت پوشش کمیته امداد استان هستند.

 

ساسان شکری با اشاره به اینکه این خانواده ها به دلیل مشکل مالی قادر به امرار معاش نبوده و از سوی این نهاد حمایت می شوند، افزود: هرساله با پرداخت تسهیلات در قالب وام به این زندانیان جرائم عمد و غیرعمد از محل اعتبارات وام محکومین کمیته امداد تا سقف مبلغ 80 میلیون ریال، تعدادی از این زندانیان به آغوش گرم خانواده هایشان باز می گردند.

 

وی اذعان کرد: طی یک سال گذشته 73 مورد زندانی عمد و غیر عمد از تسهیلات وام به مبلغ سه میلیارد و 528 میلیون و 855 هزار و 500 ریال بهره مند شده اند.

 

شکری در ادامه علت کاهش تعداد وام از سال 89 تا 91 را راهنمایی و هدایت متقاضیان به ستاد دیه استان گیلان جهت بهره مندی از مساعدت بلاعوض دانست.

 

پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 202193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha