برگزاری دوره تربیت مربی قرآن کریم در ایلام

دومین دوره آموزش تخصصی تربیت مربی قرآن کریم با حضور استاد علی حبیبی در شهرستان مرزی مهران برگزار می شود.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، صبح امروز(16 آذر) به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این دوره آموزشی با حضور 100 نفر از مربیان قرآنی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد شهرستان مهران برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه این دوره از 30 آذر تا 6 دی سال جاری ادامه خواهد داشت، افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقای سطح آموزشی مربیان و مدیران موسسات قرآنی استان و ارتقای سطح دانش قرآنی آنان و بهره گیری از شیوه های نوین آموزش مباحت مختلف قرآنی به ویژه روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم است.


چراغی پور، با بیان اینکه دانش‌افزایی و توجه به مهارت‌های فنی مربیان و فعالان قرآنی شهر ایلام، از دیگر اهداف این دوره اموزشی است، اظهار کرد: در پایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان پس از برگزاری آزمون و کسب حد نصاب لازم، گواهینامه معتبر آموزشی اعطا می شود.


وی، با اشاره به اینکه اولین دوره اموزش تخصص مربیان قرآنی این استان در تیرماه سال جاری برگزار شد، ابراز کرد: به دلیل استقبال گسترده مربیان قرآنی فعال در موسسات قرآنی این استان و دیگر مراکز فرهنگی و قرآنی، دومین دوره این کلاس های آموزشی نیز برگزار می شود.


مسئول دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: در طول برگزاری این دوره آموزشی، کتب های آموزش قرآنی و بسته های فرهنگی و نرم افزارهای قرآنی به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.


چراغی پور، در پایان خاطرنشان کرد: امید است با فعالیت های گسترده دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآن استان، شاهد رشد روز افزون حافظان قرآن کریم و افزایش سطح درک مفاهیم و معانی این کتاب آسمانی در بین جوانان باشیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 202221

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha