قیمت 46 قلم کالای اساسی در قم پایین تر از میانگین کشوری است

استاندار قم با اشاره به رصد قیمتی 60 قلم کالای اساسی در استان و مقایسه آن با کشور در6 ماهه گذشته، گفت: در این مقایسه، قیمت 46 قلم کالا در قم، پایین تر از میانگین کشوری قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، کرمرضا پیریایی، استاندار قم، امروز(16آذر) در نهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، گفت: طی ماه های اخیر و با تدابیر اتخاذ شده و مجموعه برنامه ریزی ها و اقدامات کنترلی، روند رو به رشد و موفقیت آمیزی را در تنظیم بازار استان شاهد هستیم.


وی با ابراز رضایت از عملکرد تنظیم بازار استان، از تلاش و اهتمام جدی دستگاه های مسئول و دست اندرکاران در این زمینه تقدیر کرد و افزود: این توفیقات، ثمره برگزاری مستمر جلسات کارگروه تنظیم بازار، مدیریت مناسب، هم افزایی مجموعه های اقتصادی استان و نیز همراهی و حمایت های خوب اصناف و اتحادیه ها و رسانه ها است.


استاندار قم به پایین بودن نرخ کالاهای اساسی در قم اشاره کرد و گفت: در مقایسه صورت گرفته بر روی 60 قلم کالای اساسی در 6 ماه گذشته، قیمت 46 قلم کالا در قم پایین تر از میانگین کشوری قرار داشت که این مساله حکایت از اثر بخش بودن برنامه ریزی ها و سیاست های اجرایی این حوزه دارد.


پیریایی با تاکید بر لزوم استمرار برنامه های کنترل و نظارت بر بازار، به اهمیت اتخاذ تدابیر مناسب برای بازار شب عید اشاره و خاطرنشان کرد: با استفاده از تمام امکانات باید برنامه ریزی های موثری در جهت تامین کالاهای مورد نیاز و نیز نظارت بر قیمت ها در ایام تعطیلات پایان سال صورت گیرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 202286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha