بزرگترین وظیفه دانشگاه تحقیق و تولید علم و فناوری است

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری بزرگترین وظیفه دانشگاه ها را تحقیق و تولید علم دانست و گفت: این امر با همت لشگر بیش از 4 میلیونی دانشجویان کشور محقق می شود.

 به گزارش خبرنگار شبستان، محمود ملاباشی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مراسم پنجاه و نهمین سالگرد واقعه 16 آذر و گرامیداشت روز دانشجو با بیان اینکه باید پاسدار خون شهدای دانشجویی باشیم، گفت: اگر از سال 1332 تا به امروز را مرور کنیم طوماری از شهدای دانشجو و طلاب در انقلاب ذخیره کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه همین عزیزان در مبارزه با استکبار، مبارزان را همراهی کردند و در خط مقدم جبهه حضور داشتند، اظهار کرد: امروز همچنین ما شهدای دانشجو و دانشگاهیان را داریم.

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به رتبه اول ایران در تولید علم در منطقه اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم از نتیجه عمل عزیزانی همچون شهیدان علی‌محمدی، رضایی نژاد، چمران، احمدی‌ روشن و شهریاری که راه را باز کرده‌اند پاسداری کنیم.

 ملاباشی با بیان اینکه در حال حاضر بزرگترین وظیفه دانشگاه تحقیق و تولید علم و فناوری است، تصریح کرد: که این امر به همت لشکر عظیم 4 میلیون و 400 هزار نفری دانشجویان به دست می‌آید.

در پایان این مراسم جمعی از اساتید، مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشجویان به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر (روز دانشجو) برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای واقعه 16 آذر سال 32 امروز بر سر مزار این شهیدان در امامزداه عبدالله شهر ری حضور یافتند.

 پایان پیام/

کد خبر 202308

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha