تقدیر از برترین های فجر 89 در اراک

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری همایش تجلیل از برترین های فجر 89 ، اسفند سال جاری در اراک خبر داد.

حجت الاسلام عباس هاشمی به خبرنگار شبستان گفت: برای نخستین بار در استان مرکزی همایش تجلیل از برترین های فجر 89 با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئولان استانی، 4 اسفند سال جاری در اراک برگزار می شود.


وی افزود: این همایش به پاس تجیل از زحمات کمیته های برتر تشکیل شده برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های سی و سومین فجر آزادی در استان مرکزی برگزار خواهد شد.


مسئول ستاد دهه فجر استان مرکزی اضافه کرد: این ستاد با بررسی فعالیت های کمی و کیفی کمیته های تخصصی، مردمی، ستادهای شهرستانی، مستندها، نمایشگاه ها، رسانه ها و اعضایی که در سنوات قبل فعالیت های به سزایی در پرشور تر شدن برنامه های دهه مبارک فجر داشتند، تجلیل می کند.


حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه برنامه های دهه مبارک فجر در سی و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط 350 کمیته برگزار شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد 25 کمیته تخصصی در هر ستاد، 18 کمیته شهرستانی و 110 کمیته مردمی در مساجد، تکایا و حسینیه های استان تشکیل شد.


وی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن در استان مرکزی مملو از شور و شوق سیاسی و معنوی ملتی بیدار و استوار بود، اذعان کرد: در این روز حماسه ساز، استان مرکزی همچون سراسر کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی مبدل شده بود.

 

پایان پیام/

کد خبر 20428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha