حرکت روز گذشته فتنه‌گران تسلی خاطر به اربابان اسراییلی‌شان بود

حجت‌الاسلام رهبر سخنگوی مجمع روحانیون مجلس با محکوم کردن حوادث روز گذشته گفت: این اقدام آشوبگران و فتنه‌گران تسلی خاطر به اربابان اسراییلی و آمریکایی‌شان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدتقی رهبر، رییس مجمع نمایندگان روحانی مجلس در حاشیه جلسه علنی سه‌شنبه 26 بهمن مجلس با اشاره به حوادث روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: حرکت دیروز در حقیقت دلداری دادن به آمریکا و اسراییل بود زیرا در طول 20 روز گذشته ضربه‌های سهمگینی به پیکره صهیونیسم و آمریکا وارد شد و به همین دلیل کاخ سفید عزادار بود.

وی اظهار کرد: فتنه‌گران خواستند با این اقدام‌شان تسلی خاطری به این عزاداری بدهند.

حجت‌الاسلام رهبر تصریح کرد: حرکت دیروز عده‌ای در خیابان‌ها که در بین جمعیت چند میلیونی تهران بسیار ناچیز بودند حرکت عده‌ای سلطنت‌طلب، منافق و اغتشاش‌گر بود.

وی با تأکید بر اینکه آنها می‌خواستند تسلی‌ای به اربابان خود بدهند، گفت: دیگر کاسه صبر ملت لبریز شده است و باید این دو تن را که با بیانیه‌های گوناگون ملت را به آشوب دعوت می‌کنند، محاکمه کرد.

وی با بیان اینکه مردم دیگر حتی حق حیات برای این افراد قایل نیستند، یادآور شد: اگر دستگاه قضایی به هر دلیلی تاکنون برای محاکمه این افراد اقدام نکرده است، کوتاهی کردن در برابر آنها امروز دیگر تضییع حقوق ملت است.

حجت‌الاسلام رهبر با اشاره به شعارهای نمایندگان مبنی بر محاکمه موسوی و کروبی و اعدام آنها گفت: گلوله‌ای که خرج اینها شود نیز ارزش ندارد.

وی تأکید کرد: همچین اتفاق بزرگی در 22 بهمن که ملت به بیداری آمده است از سوی عده‌ای فسادگر قطعا برای تسلی خاطر به اربابان اسراییلی و آمریکایی‌شان بوده است.

پایان پیام/
 

کد خبر 20568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha