اقلیت مجلس همه را به دوری از هرج و مرج و قانونگرایی دعوت می کند

خباز درنطق میان دستور خود ضمن بالا دانستن ارزش ولایت فقیه به نحوی اقلیت مجلس را از واقعه 25بهمن مبری دانست که این عمل وی با موافقت دیگر نمایندگان و شعار:"اقلیت بصیرت، هاشمی بصیرت"؛ مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا خباز، عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور امروز سه‌شنبه 26 بهمن خود گفت: حماسه 22 بهمن امسال نشان داد که مردم عزیز ایران بر منویات سال 57 و اهداف بلند امام راسخ و استوار هستند و از دستاوردهای انقلاب اسلامی خویش با تمام توان حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: انتظار نمی‌رفت بعد از آن حماسه باشکوه دعوت به تجمع دیگری آنهم در مرکز کشور که امروز همه نگاه‌ها به سوی آن است اتفاق می‌افتاد.

خباز تأکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت کلمه داریم زیرا از یک سو آزادی‌خواهان دنیا به تأسی از انقلاب مردمی ما که یکی پس از دیگری درصدد حکومت‌های مردمی هستند و نمونه بارز آن تونس و مصر است و از طرف دیگر دشمن قسم‌خورده زخمی شده ما استکبار جهانی کینه‌توزی خود را به اوج رسانده است و از طرفی منافق مزدور درصدد ترور مردم برآمده‌اند و با ترورهای کور سعی در ناامید کردن مردم دارند.

وی ادامه داد: جمله علاقه‌مندان به نظام در هر کشور و لباسی که هستند باید پایبندی خود را با وحدت کلمه اثبات کنند و امید دشمنان خارجی و داخلی را به یأس تبدیل کنند.

نماینده کاشمر در خانه ملت تأکید کرد: چرا زمینه ناراحتی دوستان انقلاب و خوشحالی دشمنان نظام را فراهم کنیم که به شهید شدن یک نفر در 25 بهمن بیانجامد و اموال عمومی و شخصی مردم صدمه وارد شود و دشمنان کشور از آب گل‌‌آلود ماهی طمع خود را بگیرند.

خباز یادآور شد: چه حادثه و واقعه‌ای اکنون از اتفاقات داخلی و خارجی بالاتر و کدام پشتوانه فکری و معنوی در عصر غیبت امام زمان بالاتر از ولایت‌فقیه است.

وی اظهار کرد: انتظار فرزندان انقلاب و امام این است که همگان با هر تفکر و جناح سیاسی شرایط حساس فعلی را درک کنند و به قربه الوثقی امام یعنی وصیت‌نامه سیاسی و الهی آن عزیز سفرکرده توجه ویژه داشته باشند تا کشور آسیب نبیند.

خباز خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان مجلس ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری و قانون اساسی و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران همگان را دعوت به قانون و پرهیز از هرج و مرج می‌کنند و انتظار دارند تمام نخبگان سیاسی از حرکت‌های غیرقانونی اجتناب کنند زیرا محوریت قانون موجبات وحدت کلمه را فراهم خواهد آورد.

گفتنی است، نطق خباز نماینده کاشمر که بعد از نطق حدادعادل نماینده تهران ایراد شد و نمایندگان همچنان با تکبیرهای خود اقدام روز گذشته عده‌ای فتنه‌گر را محکوم می‌کردند در طول نطق خباز همچنان با سر دادن شعارهای اقلیت اقلیت بصیرت بصیرت، هاشمی هاشمی بصیرت بصیرت از نطق این نماینده انقلابی نیز حمایت کرد.

پایان پیام/
 

کد خبر 20648

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha