9600فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی یزد ایجاد می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: تا پایان سال جاری برای 9 هزار و 600 نفر از مددجویان تحت حمایت فرصت شغل ایجاد می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، عصر روز گذشته (26 آذر) در دیدار با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، گفت: در راستای ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد 732 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق اشتغال نیازمندان و تسهیلات قرض الحسنه بانک ها برای اشتغال مددجویان اختصاص یافت.

وی گفت: این میزان اشتغال در شهرهای با جمعیت زﯾر 20 هزار نفر و مناطق روستاﯾﯽ استان با همکاری بانک های عامل اﯾجاد می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: باید همواره دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان مدنظر قرار بگیرد.
 

اکبری اظهار داشت: باید با ایجاد فضایی سرشار از مودت، امید، انگیزه و نشاط در محیط کار خدمت بهتری را به محرومان ارائه کرد.
 

وی با بیان خصوصیات یک امداد گر خوب، اظهار داشت: امور امداد باید در سایه اعتماد باشد و یک امدادگر خوب باید با داشتن صداقت، اخلاص و وفاداری در انجام امور، این اعتماد را برای مجموعه فراهم کند.
 

عسکری، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران جلوگیری از مهاجرت، اشتغال به کار جوانان و تلاش در جهت ایجاد رفاه اجتماعی مردم استان و شهرستان را از مهمترین برنامه های شرکت سنگ آهن دانست.

 

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان و محرومان، گفت: کمیته امداد توانسته با ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان گام های موثری را بردارد.


در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیری از حمایت ها و مساعدت های شرکت سنگ آهن مرکزی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قدردانی شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 206478

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha