اختصاص 1 میلیارد ریال به مناطق زلزله زده خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت:با توجه به پیگیرهای صورت گرفته یک میلیارد ریال اعتبار از دفتر مرکزی این نهاد برای تامین نیازهای اولیه مواد غذایی و سایر حمایت های خدماتی به زلزله زدگان این استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سید جواد رضوی افزود: دومین محموله کمک های مردمی این نهاد به منطقه زلزله زده زهان ارسال شد.

 

وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو، چراغ و... در بین زلزله زدگان توزیع شده است، افزود: این اقلام در بین زلزله زدگان از جمله افراد تحت حمایت و غیر تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه 531 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد در زلزله تخریب شده است، افزود: روزانه 350 پرس غذای گرم و 1200 قرص نان توسط این نهاد در بین زلزله زدگان توزیع می شود.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، وی گفت: از زمان وقوع این حادثه استان های تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و یزد آمادگی خود را جهت ارسال کمک های مردمی به مناطق زلزله زده اعلام نمودند و این کمک ها به استان ارسال شد.

 

رضوی خاطرنشان کرد: همچنین خیرین تهرانی تعهد کرده اند پس از اتمام واحدهای مسکونی مددجویان، فرش مورد نیاز تعدادی از این واحدها را تامین کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 206837

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha