پایداری ایران اسلامی به برکت کلام الهی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در پنجمین همایش قرآنی کارکنان فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: اگر جامعه اسلامی ایران به مدت 34 سال است که پایدار مانده به برکت کلام الهی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی در پنجمین همایش قرآنی کارکنان فرماندهی انتظامی استان که شب گذشته ( 27 آذر) در محل دارالقرآن عترت بجنورد برگزار شد، با اشاره به نقش و جایگاه قرآن کریم و نقش ولایت به عنوان کلام خداوند در جامعه، ولایت را مهر متمم کلام خداوند در بین مردم دانست.   
 

وی با تاکید بر اینکه ولایت تنها بر اساس کلام الهی مورد قبول است، گفت: کلام الهی هنگامی به عنوان سند و حجت شناخته می شود که مهر صاحب کلام در پایین آن خورده باشد.
 

وی تصریح کرد: اساس ذات اقدس الهی نور است و با توجه به اینکه یکی از نام های خداوند متعال نور است، خداوند متعال نور تمام هستی است.
 

حجت الاسلام مهدوی پور با بیان اینکه قرآن کامل ترین و ادبی ترین کتاب آسمانی است، اظهار داشت: قرآن کریم قابل مقایسه با هیچ کتابی نیست و خداوند متعال خود را در کلام خودش به نام قرآن تجلی کرده است.
 

وی تصریح کرد: اگر جامعه اسلامی ایران به مدت 34 سال است که پایدار مانده است به برکت کلام الهی است چرا که کشور ما شایسته ولایتمداری بوده و خداوند منان اداب ولایت مداری را به ملت ما آموخته است.
 

رئیس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در این همایش ضمن تاکید بر تلاش بیشتر در راستای یادگیری قرآن توسط پیروان ولایت متذکر شد: پیروان ولایت بایستی در جهت آموزش قرآن به فرزندان خود تلاش کرده و هشدارهای این کتاب آسمانی را علیه دشمنان جدی بگیرند.
 

حجت الاسلام موسی زاده تصریح کرد: امروزه ملت اسلامی ایران بایستی با بصیرت کامل نسبت به بیانات مقام معظم رهبری و شناخت دشمنان اسلام، آگاهی کامل داشته باشند.
 

وی با بیان اینکه قرآن کریم در رابطه با کسانی که مانع پیشرفت جامعه اسلامی و انحراف جوانان می شوند هشدارهای لازم را ارائه کرده است، یادآور شد: کسانی که می خواهند از ذلت رهایی یابند باید به سفینه نجات که همانا قرآن و ولایت است، چنگ بزنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 207065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha