فعالیت بیش از 10 هزار حامی در استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از فعالیت بیش از 10 هزار حامی در این استان خبر داد.

محسن ولیئی٬ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته 10 هزار و 345 حامی حمایت از 3 هزار و 512 یتیم تحت حمایت کمیته امداد این استان را عهده دار بودند.


وی ادامه داد: این تعداد حامی مبلغ 6 میلیارد و 145 میلیون و 131 هزار ریال به حساب این یتیمان واریز کردند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی حامی یابی برای یتیمان را از جمله طرح های خوب کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و اظهار کرد: با انجام این عمل خداپسندانه یتیمان تحت حمایت از حمایت معنوی و مادی حامیان برخوردار می شوند.


ولیئی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از این طرح خداپسندانه٬ خاطرنشان کرد: حامیان اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که طبق ضوابط، حمایت از یک یا چند یتیم را عهده دار شدند.


وی افزود: با انجام این حرکت خداپسندانه گام های موثری در ارتقاء معیشت، مسکن، تحصیل، ازدواج، درمان و تکریم این یتیمان برداشته شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان امسال نیز از تعداد یکهزار و 201 حامی جدید طرح اکرام ایتام در استان مرکزی ثبت نام شده است.


ولیئی با بیان اینکه این تعداد از حامیان حمایت از یکهزار و 280 نفر از ایتام را عهده دار شدند، گفت: نسبت تعداد حامیان به تعداد ایتام در استان مرکزی بسیار بالاتر از متوسط کشوری است.


وی خاطرنشان کرد: تا قبل از ماه مبارک رمضان تعداد 3100 کودک یتیم در استان مرکزی تحت حمایت 10 هزار و 500 حامی قرار داشتند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان یکهزار و 201حامی به جرگه خیران ایتام استان پیوستند که این رقم از متوسط کشوری که به ازای هر یتیم 2 حامی وجود دارد، پیشی گرفته است.


پایان پیام/

کد خبر 207192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha