مردم ایران در 9دی حماسه دیگری در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حماسه 9 دی را سند بیمه دوباره انقلاب دانست و بر نهادینه سازی باورهای انقلابی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت السلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، عصر روز گذشته(29آذر) در نخستین نشست هماهنگی برنامه های بزرگداشت دهه مبارک فجر که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، برگزاری شد، گفت: حماسه با شکوه 9دی خط بطلانی بر تمام کج اندیشی های استکبار بود و نشان داد عقیده در تمامی مبارزات اسلامی حرف اول را می زند.


وی افزود: تمامی مبارزات غرب در راستای سست کردن باورهای ملی و مذهبی ایرانیان با حماسه 9 دی نقش برآب شد و شیرینی این پیروزی تا سال ها در کام ایرانیان باقی خواهد ماند.


این مسئول، با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت 9 دی و در امتداد آن دهه فجر، اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور خود در این مناسبت های ملی ولایت مداری خود را ثابت خواهند کرد.


وی تصریح کرد: 9 دی سال 88 روز بزرگ تجلی بصیرت و غیرت دینی ایرانیان است که باید با زیبایی همه ساله نکو داشته شود.

 

نیساری گفت : این نشست هر دو هفته یکبار در یکی از دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزار می شود و مسئولین کمیته ها می توانند با برگزاری جلسات درون سازمانی نقطه نظرات و پیشنهادات دستگاه مربوطه را تا (5دی) سال جاری به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

 

در این جلسه علی خلیلی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، گفت: بعد از گذشت بیش از 3 دهه از انقلاب همچنان با پشتیبانی ملت والایتمدار ایران و تاسی از فرمایشات رهبری در راستای تحقق آرمان های انقلاب حرکت می کنیم.


وی افزود: انقلاب اسلامی سرمشق و الگوی انقلاب های بیداری در خاورمیانه است لذا باید در راستای بزرگداشت این حماسه عظیم بیش از گذشته ظریف نگر باشیم تا برنامه های درخور شان این انقلاب اجرا کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 207845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha