نهم دی ماه نمادی از ولایتمداری ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهر اراک گفت: نهم دی ماه نمادی از ولایتمداری مردمی همیشه در صحنه و مسلمان است که همواره موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسلم پور قاسمیان، فرماندار شهر اراک (25 آذر) در نشست ستاد گرامیداشت نهم دی ماه که در دفتر امام جمعه اراک برگزار شد، گفت: نهم دی ماه برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور ولایتمداری مردمی همیشه در صحنه است.


وی با اشاره به اینکه نهم دی ماه حماسه بی نظیر ملت ایران در حفاظت ازنظام، ارزش های اسلامی و انقلاب بود، ادامه داد: حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه نهم دی ماه سال 88 سندی معتبر در حفاظت و صیانت ملت از نظام جمهوری اسلامی ایران و حرکت در خط ولایت فقیه است.


پورقاسمیان با بیان اینکه حضور حماسه ساز ملت ایران در این روز باید گرامی داشته شود، ادامه داد: گرامی داشت این روز مشت محکمی بر دهان بدخواهان است.

 

فرماندار اراک با اشاره به تقارن نهم دی ماه امسال با 28 صفر و سالروز وفات حضرت محمد مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی(ع) گفت: روحانیان، ائمه جماعت و مبلغان دینی نیز باید به تبیین و بازنمایی روز نهم دی ماه در مراسم های خود بپردازند.

 

در ادامه این نشست حجت الاسلام عباس هاشمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: نهم دی سال 88 تجلی وحدت و اتحاد ملت ایران و حرکت مردم در حمایت از ارزش های انقلاب بود.


وی افزود: روز نهم دیماه با عنوان روز بصیرت و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری نامگذاری شده و حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در تظاهرات 9 دی که در طول سه دهه انقلاب بی نظیر بود، بصیرت و دشمن شناسی ملت را بخوبی نشان می دهد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 324069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha