9دی، یادواره 300شهید فرهنگی مازندران به میزبانی چالوس

خبرگزاری شبستان: یادواره 300شهید فرهنگی مازندران 9دی ماه درآستانه فرا رسیدن رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در شهرستان چالوس برگزار می شود.

محمدعلی امیری، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران امروز(23آذر) در گفتگو با خبرنگار شبستان شهدا را الگوی کاملی برای نسل امروز دانست و اظهار داشت: شهید با شهادت خود فضایی امن برای جامعه به ارمغان می آورد.

 

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا را امری مهم دانست و گفت: ما باید با برگزار یادواره های شهدا یاد و خاطره، رشادت و دلیری و از خود گذشتگی شهدا رازنده و جاوید نگه داریم و دانش آموزان را با این فرهنگ آشنا سازیم.

امیری بر لزوم الگو برداری معلمین از اسوه‌های ایثار، شهدای فرهنگی تاکید کرد و افزود: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، یادواره 300شهید فرهنگی این استان روز دوشنبه نهم دی ماه جاری درآستانه فرا رسیدن رحلت حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور خانواده های معظم شهدای فرهنگی به میزبانی شهرستان چالوس برگزار می شود.


وی با تاکید بر مشارکت همه دستگاه ها در برگزاری این یادواره خاطرنشان شد: باید با اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح مناسب و استفاده از ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه ها یادواره شهدای فرهنگی آنطور که شایسته است برگزار شود.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران به نقش اثرگذار فرهنگیان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهدای فرهنگی نمونه کامل و الگوی عملی در تقویت انقلاب اسلامی هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 322948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha