یادوراه شهدای روحانی و طلبه استان مازندران در قم برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادوراه شهدای روحانی و طلبه استان مازندران در مدرسه دارالشفای قم و با حضور و سخنرانی حجت الاسلام ذوالنوری برگزار شد.

حجت علیرضا فقیهی، مسئول برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور در حاشیه برگزاری یادوراه شهدای روحانی و طلبه استان مازندران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم گفت: اجلاسیه 10 هزار و 400 شهید مازندران در شهر مازندران در حال برگزاری است.


وی با اشاره به برگزاری 10 ها برنامه در کنار این اجلاسیه ادامه داد: یکی از این برنامه ها اجلاسیه کنگره 10 هزار و 400 شهید مازندران است که 28 آذر در مدرسه علمیه فیضیه شهرستان بابل برگزار می شود.


مسئول برگزاری کنگره شهدای روحانی کشور گفت: بخاطر برگزاری این برنامه ها و همچنین حضور تعداد کثیری از طلاب مازندرانی در مدارس علمیه مشهد و قم دو برنامه هم در این شهرها برگزار می شود.


وی افزود: امروز یادوراه شهدای روحانی و طلبه استان مازندران در مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد و برنامه مشهد نیز 14 آذر در این شهر مقدس همراه با استقبال خوب طلاب مازندرانی برگزار شد.


حجت الاسلام فقیهی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره اضافه کرد: هدف ما از این برنامه ترویج روحیه ایثار و شهادت و گسترش بیش از پیش تفکر ولایی و جهادی همراه با گرامیداشت مقام شهدای استان مازندران و تجدید بیعت با آرمان های این شهداست.


پایان پیام/
 

کد خبر 322723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha