برگزاری یادواره شهدای دانش آموز مازندران در رامسر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری یادواره شهدای دانش آموز مازندران 12 آذر ماه در شهرستان رامسر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، محمدعلی امیری، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در دیدار با خانواده دانش آموز شهید سعید ادیبی اظهار داشت: بهره مندی از محضر والدین معظم شهدا، افتخاری بزرگ است.


وی با اشاره این که فرزندی که در نوجوانی به ندای ولی امر خویش لبیک گفت و جان خود را فدا کرد؛ الگویی شایسته برای همگان به شمار می آید، تاکید کرد: با چنین دیدگاهی، انتقال راه و منش شهدای دانش آموز به عنوان الگوهایی ماندگار به نوجوانان، یکی از رسالت های آموزش و پرورش است.


امیری با بیان این که امروز سربلندی، پیشرفت، عزت و افتخار ملت ایران در جهان از برکت خون شهدا حاصل شده و شهدای دانش آموز نقش مهمی در دفاع از کیان اسلامی داشته اند، افزود: همه دانش آموزان مانند شهدای دانش آموز در خط نظام، ولایت و دفاع از انقلاب اسلامی و کشور هستند و امید داریم زمینه ساز اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی باشند.


وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز استان مازندران در 12 آذر ماه در شهرستان رامسر، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای دانش آموز در راستای زنده نگهداشتن یاد، عطر و معنویت شهدا در فضای جامعه برگزار می شود.


به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، امیری با بیان این که شهدای دانش آموز سمبل شجاعت و ایثار در بین دانش آموزان بسیجی هستند که با افتخار آفرینی عظمت و اقتدار اسلام و انقلاب را رقم زدند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، گامی در راستای پاسداشت ایثارگری و رشادت این دلاورمردان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه محسوب می شود.


پایان پیام/
 

 

 

 

 

کد خبر 318048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha