پیشرفت 60درصدی مسکن مددجویان کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد

قائم مقام کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد از در دست ساخت بودن 674 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این استان خبر داد و افزود: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد مسکونی افزون بر 60 درصد است.

ارسلان جلال فرد، قائم مقام کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار شبستان گفت: مددجویانی که فاقد زمین مسکونی هستند می‌توانند از طریق طرح مسکن مهر برای صاحب‌ خانه شدن اقدام کنند.


جلال فرد افزود: این افراد در شهرهای بالای 25 هزار نفر پس از تایید نهایی اداره کل راه و شهرسازی و دارا بودن شرایط لازم برای دریافت تسهیلات مسکن مهر، به کمیته امداد شهرستان‌ های خود مراجعه و نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد نیز برای کمک خرید مسکن مبلغی تا سقف 50 میلیون ریال به حساب مسکن مهر واریز می‌ کند، بیان کرد: پرداخت اقساط این تسهیلات به عهده مددجویان است.

 

قائم مقام کمیته امداد امام کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته مددجویانی که هم ‌اکنون در شهر سکونت دارند و فاقد زمین مسکونی هستند در صورت مهاجرت به روستاهای محل سکونت خود علاوه بر خدمات بهسازی روستایی، تا سقف مبلغ 40 میلیون ریال کمک بلاعوض برای احداث فضای خودکفایی نیز بهره‌ مند خواهند شد.

 

وی با اشاره به سرفصل ‌های دیگری از کمک‌ های موردی کمیته امداد در موضوع مسکن به مددجویان، عنوان کرد: کمیته امداد امام این استان نیز در زمینه تعمیرات مسکن آماده همکاری با مددجویان تحت پوشش خود است.

 

جلال‌ فرد کمک ‌های موردی در این راستا را به دو شکل تعمیرات جزئی و کلی دانست و گفت: میزان مبلغ کمکی برای تعمیرات جزئی حدود 6 میلیون و برای تعمیرات کلی افزون بر 10 میلیون ریال خواهد بود.

 

این مسئول ارشد کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تعمیرات جزئی را شامل خرید درب و پنجره، شیشه و سایر موارد جزئی در ساختمان و تعمیرات کلی را شامل ایزوگام، اجرای سقف، موزاییک‌ کاری و سفیدکاری ساختمان اعلام کرد.

 

جلال ‌فرد از ساخت و تحویل بیش از 6 هزار و 700 باب مسکن به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی از سال‌ه ای گذشته تاکنون خبر داد و گفت: برای حل مشکل مسکن مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد به ساخت بیش از 7 هزار و 500 واحد مسکونی دیگر نیاز است که انتظار می ‌رود با توجه به اهمیت موضوع خیرین و نیکوکاران بار دیگر آستین سخاوت خود را بالا بزنند و در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 208074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha