بهره برداري از 110 واحد مسکوني مددجويان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد از بهره برداري از 110 واحد مسکوني مددجويي براي مددجويان تحت حمايت استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مصيب حيدري، رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد امروز (5 شهریور) در جمع خبرنگاران، برنامه هاي کميته امداد استان در هفته دولت را تشريح کرد.

حیدری گفت: کميته امداد به مناسبت فرارسيدن هفته دولت برنامه هاي مختلفي را براي حمايت از مددجويان در دستور کار خود دارد.

وي به بهره برداري از 110 واحد مسکوني براي مددجويان در اين هفته خبر داد و افزود: در اين زمينه روز جمعهٰ هفتم شهريور ماه سال جاري به مناسبت هفته دولت سه واحد از اين منازل در روستاي کريک شهرستان دنا به نمايندگي از 110 واحد ديگر با حضور مسئولين کشوري و استاني افتتاح و به بهره برداري مي رسد.

این مسئول اطلاع رسانی با بيان اين که اين واحدهاي مسکوني با همکاري و مشارکت بنياد خيريه وفاق سبز علوي کشور احداث شده است، اظهار داشت: در مجموع 14 ميليارد و 710 ميليون ريال هزينه ساخت و احداث اين واحدهاي مسکوني شده است.

حيدري افزود: از اين مبلغ يک ميليارد و 710 ميليارد ريال آن از طريق بنياد خيريه وفاق سبز علوي و مابقي از طريق آورده مددجويان، تسهيلات بنياد مسکن و مساعدت کميته امداد تامین شده است.

رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد، زيربناي اين واحدهاي مسکوني را در مجموع 6 هزار و 700 متر مربع عنوان کرد.

حيدري از ديگر برنامه هاي کميته امداد در هفته دولت را کلنگ زني خانه هاي بهداشت روستايي برشمرد و خاطرنشان کرد: در اين راستا امروز کلنگ خانه بهداشت روستاي راک شهرستان کهگيلويه به نمايندگي از 20 خانه بهداشت در اين شهرستان به زمين زده می شود.

وي افزود: در همين زمينه خانه بهداشت روستاي مونه به نمايندگي از سه خانه بهداشت در شهرستان لنده امروز کلنگ زني مي شود.

این مسئول گفت: اين خانه ها در مجموع 55 واحد در سطح استان هستند که با همکاري استانداري و دانشگاه علوم پزشکي استان احداث و انشاءالله تا پايان دهه فجر سال جاري به بهره برداري مي رسند.

پایان پیام/

 

 

کد خبر 397137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha