بهره برداري از 110 واحد منزل مسکوني مددجويان کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره برداري از 110 واحد منزل مسکوني مددجويان تحت حمايت کميته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امروز (8 شهریور) همزمان با دهه کرامت، با حضور معاون توسعه مشارکت هاي مردمي کميته امداد کشور، استاندار، نماينده مردم شهرستان هاي بويراحمد و دنا در مجلس شوراي اسلامي، مديرعامل بنياد خيريه وفاق سبز علوي کشور و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني تعداد 2 واحد مسکن مددجويي در روستاي کريک شهرستان دنا به نمايندگي از 110 واحد به بهره برداري رسيد.

سيدغلامرضا متقي، مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحيه اين واحدهاي مسکوني، اعتبار هزينه شده در اين راستا را 14 ميليارد و 710 ميليون ريال عنوان کرد و گفت: اين اعتبار از محل تسهيلات بهسازي و مقاوم سازي مسکن، مساعدت هاي کميته امداد و مشارکت بنياد خيريه وفاق سبز علوي و همچنين آورده مدجويان تأمين شده است.

وي افزود: مساحت هر کدام از اين واحدهاي مسکوني 67 متر مربع و در مجموع هفت هزار و 370 مترمربع هستند.

متقي اظهار داشت: با توجه اين که داشتن سرپناه و محلي امن براي آسايس و گذران زندگي همواره يکي از نيازهاي اساسي انسان هاست، يکي از برنامه‌ هاي اساسي كميته امداد امام خميني (ره) تامين مسكن براي نيازمندان است.

مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اين نهاد براساس وظيفه حمايتي خود، نياز مسکن مددجويان تحت حمايت را مورد دقت قرار داده و با استفاده از امکانات بودجه اي دولتي و کمک هاي مردمي و درآمدهاي اختصاصي با تمام توان، در راستاي رفع اين نياز تلاش مي کند.

پایان پیام/

کد خبر 397743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha