سران فتنه درپی پیوندی شوم با استکبار جهانی و منافقان هستند

دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور اطلاعیه ای شهادت دانشجوی هنر در 25 بهمن را از اقدامات تفرقه افکنانه سران فتنه برای پیوند شوم با استکبار جهانی، منافقین و سلطنت طلبان و مستوجب عقوبت دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دانشگاه مذاهب اسلامی با صدور اطلاعیه ای شهادت دانشجوی بسیجی اهل سنت در روز 25 بهمن را محکوم کرده و شهادت مظلومانه وی را به عموم ملت شهید پرور ایران تبریک و تسلیت گفته است.

بنابراین گزارش، این اطلاعیه با ابراز انزجار از اقدامات تفرقه افکنانه سران فتنه آن را پیوند شوم با استکبار جهانی، منافقین و سلطنت طلبان و مستوجب عقوبت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذاهب اسلامی، متن اطلاعیه مذکور به شرح ذیل است:

پیوند شوم فتنه گران با استکبار جهانی و منافقین و سلطنت طلبان در روز 25 بهمن ماه باعث شهادت دانشجوی بسیجی صانع ژاله گردید.
دانشگاه مذاهب اسلامی شهادت مظلومانه این بسیجی مهربان و هنردوست را به ملت بزرگ ایران و مردم شهید پرور پاوه تبریک و تسلیت می گوید و برای عاملان این جنایت از پیشگاه خداوند، خذلان و خواری خواستاراست .
ملت با بصیرت ایران در روز 22 بهمن با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی عظیم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب نشان داد که انقلاب اسلامی بیش از پیش خروشان و پرنشاط است و با استحکام از حرکت انقلابی مردم مصر و تونس و دیگر ملل مسلمان و استکبار ستیز منطقه حمایت می کند و به منزله معمار خاورمیانه اسلامی نقشه های شیطان بزرگ را خنثی و بر ملا می سازد. با وجود این حماسه تاریخی تلاش سران فتنه برای خدمت به استکبار جهانی به بهانه حمایت از ملت های مصر و تونس ،بی معنی و وحدت شکنانه است و افکار عمومی و خردهای بیدار این تفرقه انگیزی را محکوم کرده و قاطعانه مستوجب عقوبت می دانند .
به راستی فأین تذهبون !
شایان ذکر است، صانع ژاله، دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران در اقدامات فتنه گرانه منافقان در 25 بهمن به دست سرکردگان منافق به مقام رفیع شهادت نائل شد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 20896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha