قوه قضائیه دیگر هیچ عذری برای تاخیر در محاکمه سران فتنهندارد

امام جمعه بوشهر خواستار محاکمه سران فتنه از سوی دستگاه قضایی شد و افزود: قوه قضائیه دیگر هیچ عذری برای تاخیر در محاکمه سران فتنه و فتنه گران ندارد و باید هر چه سریع تر این کار صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز (27 بهمن)، در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر در دیدار عمومی مردم با رییس جمهور اظهار داشت: به سران فتنه هشدار می دهیم که این آخرین فرصت است و در صورتی که بخواهند مانند گذشته عمل کنند و دست از فتنه گری بر ندارند با مردمی چون مردم بوشهر که استعمار انگلیس را در هم شکستند، مواجه خواهند شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امروز مردم بسیاری از کشورهای اسلامی آرزوی داشتن رییس جمهوری شجاع و انقلابی چون دکتر احمدی نژاد را دارند.


وی ادامه داد: استان ولایتمدار بوشهر دارای تاریخی تابان در عرصه های مختلف ایرانی و اسلامی و مقاومت اسلامی در برابر جنگ سخت و نرم استکبار بوده و برخورداری از روحانیون عظیم الشان و سرداران بزرگی چون رییس علی دلواری نماد این عظمت است.


صفایی بوشهری اظهار داشت: بوشهری ها مردمی به گرمی آفتاب، به پاکی دریا و با قدرتی چون امواج خروشان خلیج فارس و برخوردار از قلبی مالامال از عشق هستند.


امام جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر در آستانه تحولی عظیم در تمام حوزه هاست که می طلبد با طراحی سند چشم انداز و مدیریت نخبگان روند رو به رشد خود را طی کند.


وی اشتغال زایی مولد، تولید منابع انسانی کارآمد، سرمایه گذاری در تمام قابلبت های استان، حمایت جدی از استعدادها و نخبگان استان و توجه به تعالی استان در دو بخش سخت افزار و نرم افزار را از جمله موارد مهمی که باید مورد توجه جدی قرار گیرند، برشمرد.
 

محمد حسین جهانبخش استاندار بوشهر نیز در این آیین گفت: ما نوکران مردم، این موهبت الهی را ارج می نهیم و در سال همت و کار مضاعف عزم خود را برای خدمت بیشتر به شما مرم خوب جزم کرده ایم.


وی خطاب به مردم استان بوشهر بیان کرد: شما با حضور و استقبال پرشور خود از هیات دولت و رییس جمهوری برگ زرینی را در تاریخ ولایتمداری استان بوشهر رقم زدید.


جهانبخش ادامه داد: مردم ولایتمدار استان بوشهر با تقدیم دو هزارو 97 شهید و دفاع از مقام عظمای ولایت سند افتخار وفاداری به نظام اسلامی را امضا کرده اند.


وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهید رییس علی دلواری، شهدای نبرد مستقیم با استکبار جهانی در خلیج فارس و شهدای ناوچه پیکان گفت: مردم این استان در حماسه آفرینی، دفاع از ولایت و مبارزه با استکبار پیشتاز هستند.


استاندار بوشهر افزود: امروز دولتی امور خدمت به مردم را در دست گرفته است که به فرموده رهبر معظم انقلاب در 100سال گذشته سرکار نبوده و انقلاب را در مسیر واقعی خود قرار داده است.
 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 21035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha