محاکمه 4 زورگیر خشن در شعبه 15 دادگاه انقلاب

دادگاه متهمان زورگیری که فیلم سرقت آن ها در رسانه ها و شبکه های اجتماعی منتشر شده بود، صبح روز شنبه 9 دی در دادگاه انقلاب به صورت علنی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان، دادگاه چهار زورگیر خشن که فیلم سرقت آنها در اینترنت پخش شده بود صبح روز شنبه به صورت علنی در دادگاه انقلاب برگزار می شود.


پس از تسلیم شکایت مالباخته به ماموران آگاهی پرونده ای در این رابطه تشکیل و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت با توجه به حساسیت موضوع تیم های ویژه عملیاتی اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری چهار متهم پرونده آغاز کردند.


ماموران آگاهی موفق به دستگیری متهمان "مهدی"، "علیرضا "، "میلاد""، و مهرداد " شدند، متهمان در جریان بازجویی ها به پنج فقره زورگیری اعتراف کردند که قاضی پرونده پس از تحقیقات مقدماتی اتهام محاربه را به متهم ردیف اول پرونده که در فیلم قمه در دست داشت تفهیم کرد، به سه متهم دیگر پرونده نیز اتهام سرقت مسلحانه تفهیم شد.


در ادامه با تکمیل تحقیقات برای دو متهم اصلی، کیفرخواست به اتهام محاربه و برای دو متهم دیگر به اتهام سرقت مسلحانه صادر شد و پرونده برای محاکمه به دادگاه انقلاب فرستاده شد.


دادگاه متهمان زورگیری روز شنبه 9 دی در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی صلواتی برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 210404

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha