همایش بزرگ فرهنگیان عاشورایی در اراک

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی از برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان عاشورایی همزمان با اربعین حسینی در اراک خبر داد.

سیف الله کریم زاده٬ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن تسلیت به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان گفت: همایش بزرگ فرهنگیان عاشورایی در روز اربعین سید و سالار شهیدان با حضور گسترده این قشر فرهیخته برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم با استقبال و تائید حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده محترم ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهر اراک روبه رو بود٬ افزود: همایش فرهنگیان عاشورایی با همکاری ستاد نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در روز اربعین از ساعت 10 الی 12 در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.


کریم زاده با اشاره به نقش و جایگاه فرهنگیان در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی در سطح جامعه، برگزاری مراسم معنوی و مذهبی فرهنگیان عاشورایی در روز اربیعین حسینی(ع) را رویداد مهم فرهنگی در استان برشمرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در ادامه با تاکید بر نقش الگویی فرهنگیان در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و مذهبی جامعه، خاطر نشان کرد: برگزاری این برنامه یک حرکت موثر در ارائه الگوی مناسب عزاداری و سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) است.

 

وی همچنین با اشاره به انسجام و همدلی فرهنگیان استان، تشکیل هیأت بزرگ فرهنگیان عاشورایی با هدف توجه ویژه به ارزش های انقلاب اسلامی و برگزاری باشکوه ایام الله و مراسم های مذهبی را یک ضرورت دانست و گفت: با همکاری فرهنگیان و نقش آفرینی آنها در این عرصه این مهم تحقق یافته است.


پایان پیام/

کد خبر 210472

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha