حماسه 9 دی پیروزی مردم در جنگ نرم بود

مدیرکل آموزش پرورش استان مازندران با بیان اینکه 9دی روز پیروزی مردم در جنگ نرم بود، گفت: حضور میلیونی مردم مسلمان ایران در نهم دی، بصیرت، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت را به خوبی نشان داد.

محمد علی امیری، مدیرکل آموزش پرورش استان مازندران شب گذشته(9دی) در حاشیه نشست مسئولان، فرهنگیان، بسیجیان ،روحانیون و فرهیختگان استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان گفت:9دی روز پیروزی مردم در جنگ نرم بود.


وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی، اطاعت از ولایت فقیه را بر خود واجب می دانند و تا حذف کامل ظلم، با ظالم مبارزه خواهند کرد. مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، تا آخر با ولایت خواهند ماند.


مدیرکل آموزش پرورش استان مازندران حماسه 9 دی را از اقتدارات بزرگ ملت ایران برشمرد و بر وحدت و همدلی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

 

وی بیان کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.


امیری با بیان اینکه مردم مازندران همیشه و در همه حال یار و یاور انقلاب بوده، تصریح کرد: مردم غیور و همیشه در صحنه و انقلابی استان علویان در تمامی عرصه ها با حضور همه جانبه نشان داده اند که با پشتیبانی از مقام عظمای ولایت به عنوان پرچم داران این نظام ولایی در صف اول حرکت کرده و تمامی توطئه های استکبار جهانی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرده اند.


این مقام مسئول تأکید کرد: استان مازندران پیشتاز در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی بوده و توطئه های ایادی داخلی استکبار و برخی گروه های تجزیه طلب تأثیری در اراده امت وفادار ایران اسلامی بخصوص مردم شریف و ولایتمدار نداشته و همیشه پشت سر ولایت آماده جان نثاری در راه آرمان های انقلاب هستند.


وی 9 دی را روز بصیرت الهی در دل دلاوران ایرانی دانست و گفت: با بر انگیخته شدن چنین روزی دشمن می داند که هیچگاه ایران سر تسلیم در مقابل جور ستم خم نمی کند و تا آخرین قطره خون خود در جهت حفظ و صیانت از این نظام می جنگد.


مدیرکل آموزش پرورش استان مازندران با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حوادث پس از انتخابات سال 88 تصریح کرد: همان‌گونه که ایشان فرمودند، این فتنه تنها منحصر به حضور عده ای اندک نبود؛ بلکه دشمنان برای این حوادث از سال‌ها قبل برنامه ریزی کرده بودند. 

 

امیری گفت: افزایش اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که در 9 دی نفسی تازه کرد و به جهانیان ثابت کرد که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه و ظرفیتی برخوردارند که هر توطئه‌ای را در نطفه خفه می‌کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 211434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha