برگزاری همایش 9 دی در 25 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری همایش 9 دی در 25 نقطه شهری و روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس هاشمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اشاره به برگزاری همایش میثاق با ولایت به مناسبت 9 دی گفت: این همایش به مناسبت گرامیداشت حماسه‌ی 9 دی در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار شد.

 

وی ادامه داد: این همایش در 25 نقطه شهری و روستایی‌ سراسر استان شامگاه گذشته بعد از نماز مغرب‌و‌عشاء با حضور گسترده مردم برگزار شد.


حجت‌الاسلام هاشمی ادامه داد: همایش میثاق با ولایت نیز صبح امروز 9 دی ماه در مجتمع ستارگان با سخنرانی حجت‌الاسلام طائب در حال برگزاری است.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از نواخته شدن زنگ بصیرت در مدارس استان مرکزی نیز خبر داد و گفت: زنگ بصیرت صبح روز 9 دی با حضور دانش آموزان و مسوولان فرهنگی در مدارس سراسر استان به صدا درآمد.


وی همچنین از اعزام بیش از یک هزار مبلغ جهت بازگویی حماسه 9 دی به مناطق شهری و روستایی نیز خبر داد.


این مقام مسئول همچنین از برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع علل و ریشه ظهور فتنه در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را از دیگر برنامه های این روز دانست.


حجت‌الاسلام هاشمی از برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در بخش‌های مختلف شعر و نقاشی در کانون‌های بسیج خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی با عنوان جام ولایت و شب شعر میثاق با ولایت نیز در این استان برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه شش کمیته استانی برای برگزاری برنامه‌های 9 دی تشکیل شد، تصریح کرد: کمیته دانشجویی، طلاب و روحانیون، کمیته فرهنگی و هنری، کمیته دانش‌آموزی، کمیته اجرایی و کمیته تبلیغات تمهیدات لازم در راستای برگزاری برنامه‌های 9 دی را انجام دادند.


پایان پیام/

کد خبر 328202

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha