آقا تهرانی: مردم خواهان مجازات سران فتنه هستند

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وظیفه قوه قضائیه مبنی بر محاکمه سران فتنه، گفت: همه مردم خواهان محاکمه سران فتنه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، به دنبال حضور عده ای از اغتشاشگران و شهادت دو نفر از هموطنان و موج اعتراضات و خشم مردم نسبت به سران فتنه،شب گذشته(27بهمن) جمعی از مردم مؤمن و انقلابی قم در مسجد اعظم قم تحصن کردند.

 

مردم در این مراسم با سردادن شعارهایی خواستار محاکمه فتنه گران و کنار رفتن مسئولانی که در پشت پرده فتنه اخیر به ایفای نقش پرداختند، شدند.

 

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم گفت: فتنه در گذشته بوده و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

 

وی با بیان برخی از نمونه های فتنه، تصریح کرد: در فتنه های پس از از انقلاب عده کثیری از افراد ریزش کرده و در مقابل نظام ایستادند و برخی از آنان کسانی هستند که حتی کسی گمان نمی کرد که آنها از دایره نظام خارج شوند.

  

وی با بیان اینکه پیامبر معصوم(ع) در نیمه شب، گریه کنان از خداوند می خواهد تا او را به خودش وانگذارد، اظهار داشت: خطر سقوط در امتحانات الهی وجود دارد و همه ما همواره در حال امتحان الهی هستیم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بیداری مردم کشور، خاطر نشان کرد: خوشبختانه پیشگامی مردم کشور در عرصه بصیرت، برخی از مسئولان را نیز بیدار کرده است. 

 

آقا تهرانی، با اشاره به وظیفه قوه قضائیه مبنی بر محاکمه سران فتنه، ادامه داد: همه مردم خواهان محاکمه سران فتنه هستند و قوه قضائیه که وظیفه رسیدگی به محاکمه سران فتنه را دارد، باید در این زمینه سریع اقدام کند.

 

وی با اشاره به حتمی بودن محاکمه فتنه گران به طور تلویحی، اضافه کرد: قوه قضائیه باید به وظیفه خود رسیدگی کند و مصلحت اندیشی در این خصوص را به رهبری واگذارد، چرا که ایشان تا کنون در این باره حرفی نزده اند و اگر مصلحت بر تأخیر محاکمه اینان باشد، قطعا اشاره خواهند کرد. 

 

حجت الاسلام آقا تهرانی، یکی از آسیب هایی که سبب ریزش از اسلام و انقلاب می شود را اعتقاد به اینکه هدف وسیله را توجیه می کند، دانست و گفت: نباید بر اساس اینکه هدف مقدس است، کاری انجام شود که نامشروع و غیر الهی باشد. 

 

وی در ادامه به نعمت عظیم ولایت اشاره کرد و اظهارداشت: تا زمانی که مردم ما این ولایت را دارند و این مملکت تحت عنایت حضرت صاحب العصر است نباید از تهدیدهای دشمن نگران شد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، همچنین در ادامه به برخی از مدیران و طراحان فتنه، گفت: از زمانی که آنها راه خود را از رهبری جدا کردند و در ظاهر هم رعایت نکردند، روز به روز در نظر مردم منفور تر شدند.

  

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این تحصن، پوسترهایی از سران فتنه و طراحان و اظهارات و اعترافات فتنه گران در صحن مسجد اعظم نصب شده بود. 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 21188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha