مجموعه شعر آیینی شاعران جوان استان کرمان در «ادامه‌ آفتاب»

«ادامه‌ آفتاب» مجموعه شعر 13شاعر جوان استان کرمان در حوزه ادبیات آیینی است که شعرهای آنان در کنگره‌های و جشنواره‌های ادبی منتخب و برگزیده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ادامه‌ آفتاب» مجموعه شعر آیینی شاعران جوان استان کرمان است که به کوشش مجتبی احمدی و با مقدمه سید علی میرافضلی توسط سوره مهر منتشر شده است.

 

 13شاعر جوان در حوزه ادبیات آیینی شعرهایشان در این مجموعه گنجانده شده ؛ که اسامی شاعران بر اساس حروف الفبا گردآوری شده است.

 

مجتبی احمدی هدف از گردآوری این مجموعه را تشویق شاعران مستعد شهر کرمان عنوان کرده، در این باره گفت: بسیاری از شاعران که آثارشان در این مجموعه منشر شده است افرادی هستند که شعرهای آنان در کنگره‌های و جشنواره‌های ادبی منتخب و برگزیده شده است.

 

وی ادامه داد: به طور حتم در آینده نزدیک شاعران این مجموعه با تلاش مضاعف خواهند توانست خود را به جامعه ادبی کشور معرفی کنند.

 

احمدی همچنین درباره محتوای این مجموعه نیز خاطر نشان کرد: سعی شده به خاطر یکدست شدن مجموعه، شعرهای کلاسیک را گردآوری و به علاقه‌مندان شعر آیینی معرفی کنیم.

 

این شاعر در پایان به مقدمه کتاب که توسط سید علی میرافضلی به رشته تحریر درآمده اشاره کرده، افزود: آقای میرافضلی را باید به حق از شاعران سرشناس کرمان ذکر کنیم که آثار فراوانی را در سرایش اشعار و کارهای پژوهشی ارائه کرده‌اند که نوشتن موجز اما پرمغز ایشان در دیباچه کتاب اعتبار خاصی را به این مجموعه بخشیده است.

 

قاطبه‌ی شعرهای این مجموعه با موضوع عاشورا گردآوری شده است که در آن اسامی شاعرانی چون:مجتبی احمدی، علی اسدی، آرزو کبیری نیا، نسترن موحدی نیا، سمانه میرزایی و... در این مجموعه دیده می شود.

 

گفتنی است ، «ادامه‌ی آفتاب» تولید حوزه هنری استان کرمان در قطع رقعی و در شمارگان 2500نسخه به تازگی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 214216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha